Toon posts:

Tempartuur toename?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb op dit moment gewoon de AMD 2400+ standaart lopen op 133mhz.

de temperatuur die ik in de bios aflees is dan 33 graden.

als ik de processor laat lopen op 143mhz dan word het een 2600+ word de temperatuur (die ik aflees in de bios) 1 graden hoger dus 34 graden.

ik heb U-COP op mijn moederbord en ik heb gehoort dat de U-COP in werking treed als de temperatuur boven de 60 graden komt.

maar dan denk ik van 34 graden op 143mhz dan heb ik nog en lange weg te gaan.

EN, een amd mag 85 graden heet worden.

dus denk ik van de temperatuur die ik aflees in de bios zal wel voor iets anders zijn.

bestaat er een programmatje die ik vanuit xp kan laten lopen waarbij ik de preciese temperatuur kan aflezen?

snap geen kont van het temperatuur gedoe. EXPLAIN to me

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:33

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) al gelezen? Staan veel tips en programma's in.

Signatures zijn voor boomers.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik sluit me helemaal aan bij Maasluip... Programma's die dingen voor je uit kunnen lezen onder windows zijn onder andere MBM5 en Speedfan ... Maar als je de FAQ leest dan moet je al een heel eind komen.. Overigens is die tempratuur die je afleest best redelijk te noemen.. waarom zou het niet goed zijn??

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 10:37:
....
snap geen kont van het temperatuur gedoe. EXPLAIN to me
Hoi, zoals gezegd: even Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) goed doornemen en de search gebruiken kan al veel schelen. GoT is geen forum dat bedoeld is voor hapklare brokken, wat inzet, zelfwerkzaamheid en onderzoek mag heus wel :) Aangezien ik daar erg weinig van terug zie in je topicstart, gaat deze dicht.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.