muis + touchpad

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb een laptop met een touchpad. Maar ik heb een tijdje een gewone muis gehad van logitech, met een balletje. Nu heb ik echter een MS optical muis gekocht.
Voorheen was het zo dat ik van het touchpad en de logitech muis de snelheid van de aanwijzer aan kon passen. De drivers van allebei waren geinstalleerd. Maar, ik heb gisteren de microsoft muis gekocht en de drivers geinstaleerd. Dan moet ik de pc opnieuw opstarten, maar dan start ie de driver van de touchpad niet meer op en is die snelheid veranderd naar heel TRAAG! Als ik de drivers van de touchpad opnieuw installeer is het andersom dus dan is de MS muis heel traag!

Is er een weg dat ik dit beide aan kan passen? Ik heb de search gebruikt, maar daar geen antwoord gevonden.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 20:34

Maasluip

Kabbelend watertje

Ik heb zelf ook gemerkt (met een Dell Latitude) dat sommige muizen invloed hebben op het touchpad. Zo kon ik bijvoorbeeld niet het touchpad en de scrollfunctie van een PS/2 scrollmuis gebruiken. Toen ik naar een USB scrollmuis ging kon ik opeens wel de scrollfuntie van de muis en het touchpad gebruiken.

Volgens mij is er niet veel aan te doen behalve andere drivers/muis proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Maasluip op 05-04-2004 10:43 ]

Signatures zijn voor boomers.