Toon posts:

LAN bij K7N2 Delta

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik was net aan het porberen om internet rechtstreeks via mijn mobo binnen te brengen. Nu werk ik nog met een usb netwerkadapter. Maar vermits mijn mobo een ingebouwde netwerkkaart heeft wou ik deze gebruiken...
Helaas lijkt dit niet heel erg goe te lukken. Ik krijg de connectie maar niet ingestelt. Kunnen jullie misschien ff helpen?
Ik heb:
-Telenet
-K7N2 Delta-ILSR mobo

Er staan 2 LAN verbindingen (naast de usb) 1 met de aanduiding 1394 netwerkkaart en 1 met aanduiding NVIDIA nForce MCP Networking Adapter.
Ik heb al vanalles geprobeert, maar niets lijkt te werken

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Onboard of niet, een netwerkchip is een netwerkchip B)

Processors, Mobo's & Geheugen » Network Troubleshooting
Ik heb al vanalles geprobeert, maar niets lijkt te werken
Het is de bedoeling om hier te posten wat je allemaal hebt geprobeerd, anders krijg je hier loze tips en suggesties voorgeschoteld wat je natuurlijk al hebt uitgevoerd. Da's zonde van de geboden hulp namelijk. Lees de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en de in Network Troubleshooting geldende FAQ/policies ;)

Verwijderd

staat je netwerkkaart wel ingestelt in de bios??? Dit heb ik zelf namelijk al eens gehad. nou was dit met een MS8157E van Matsonic

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, niet zo ver nr beneden gescrolled...

Wat ik al geprobeert heb...
- Allerlij instellingen bij internet opties: proxy server opgeven, configuratiescript opgeven, niets opgeven :+ .
-netwerkkaarten uninstallen en rebooten
-verscheidene wizards met verschillende instellingen
-in bios gaan kijken daarnet, maar niets gevonden wat bij een netwerkkaart lijkt te horen
-gespeeld met de settings van de netwerkkaart

Van zodra ik dekabel van de telenet-modem in de metwerkkaart van het mobo steek wordt dit onmiddelijk gedetecteerd, en als ik dan op inet wel gaan verzend hij blijkbaar wel dingen,maar er komt nooit iets terug. Het lampje van RD (recieving data) doet niets op de modem. Messenger zegt dat hij niet door een firewall geraakt, maar ik denk dat ik die afgzet heb... Alle instellingen die daarmee te maken hebben staan denk ik af...

Verwijderd

Download de nieuwste drivers van Nvidia. Ik heb dezelfde kaart en had het probleem ook.. Is nu opgelost.. Wel ff eerst de oude verwijderen..

Verwijderd

Topicstarter
zijn er ondertussen nieuwe drivers gekomen? Mijn mobo is nog geen maand oud. En mijn drivers misschien een week ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen?

Verwijderd

Nieuwe drivers van Nvidia downloaden bijgeleverde zijn echt zaad.

Neem gelijk alle andere drivers mee.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:40
heb zelfde mobo.

bij mij heeft hij toen ik de Kabel erin geduwd heb voor de 1e keer gewoon via XP met de gebruikelijke wizard en klaar 5 minuten werk.

verder hoefde er niks gedaan te worden.
standard meegeleverde drivers zouden genoeg moeten zijn.

alle raad die ik zou kunnen geven heb je al geprobeerd.
je hebt de dingen gedaan die ik ook gedaan heb en nog meer.
hij zou het gewoon moeten doen.
Pagina: 1