Toon posts:

Kruidvat Home Cinema set

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was opzoek naar een dvd- spelertje toen ik het blaadje van de kruidvat tegen kwam.

http://kruidvat.amercom.n...ine_87_pagina_1_groot.jpg

Nu zie ik hier een cinema setje in staan en mijn vraag is denken jullie dat het wat is ik verwacht geen hq sound maar gewoon een leuk dolby geluidje en een aardig beeld. Al hoewel ik eigenlijk eerst een dvd-speler wilde ben ik misschien toch van gedachte veranderd.

Ik heb het merk nog niet kunnen achterhalen dus als iemand mij advies kan geven graag!

Wat is jullie advies? Kopen of toch even verder zoeken?

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 14:35
Het is in ieder geval geen geld voor een home cinema set.. dus ik zal er ook niet al teveel van verwachten. Maarja aan de andere kant, een DVD Speler kost al gauw 100 euro wil je een beetje leuke hebben, en voor hetzelfde geld heb je er dus een heel home cinema set voor.. Is er niet iets bekend qua merk, van watvoor merk het is?

57696520646974206c65657374206973206e657264

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:07
Ik heb geen advies, maar ik weet wel dat je bij Kruidvat altijd mag ruilen als je de bon bewaart. Je zou het dus kunnen proberen :)
Zelf kies ik liever voor een bekender merk. Van het merk Tomtech krijgen we relatief veel retour (ik werk bij Kruidvat) maar ik geloof dat deze set van een ander merk is.

Vanavond zal ik de set ff bekijken als ik daaraan toe kom.

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:02
Lijkt me niet wat. Aan de vermogens te zien zul je er nauwelijks volume uithalen tenzij je hem volledig opendraait. Maar dan heb je grote kans dat alles vervormd. Als je al een redelijke radio heb staan zou ik je aanraden om gewoon een losse dvd speler te kopen, of ff doorsparen voor een redelijke kwaliteit home cinema.
Die worden ook al steeds goedkoper dus voor een +/- 350 euro heb je al een redelijke set staan. Ook daar mag je geen top kwaliteit van verwachten, maar wel zeer veel beter dan dit "speelgoed".

Verwijderd

Topicstarter
heb hier het krantje erbij,

773 JOBOVDS1-S2 , dat is tenminste wat ik er van kan lezen. Verder speelt ie af: DVD, CD-R, CD-RW VCD en JPEG.

Zoals hierboven gezegd wordt de vermogens zullen niet super hoog zijn, maar ik verwacht ook niet een echte cinema zoals ik al zei, een leuk geluidje(dolby) dan ben ik al vrij happy mee!

Zoals ik begrijp dus geen svcd? Denk dat ik hem wel ga halen voor dat geld.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 10:35 ]

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:53

@r!k

It is I, Leclerq

Voor die prijs heb je nooit een echt lekker geluid.

Het zal misschien wel aardig klinken maar als je echt leuk geluid wilt zou ik gewoon ff doorsparen en nu alleen een dvd speler kopen die wat betere kwaliteit biedt.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

2500 Watt PMPO !!! 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Dit doet me huiveren en huilen tegelijk. Echt niet aan te raden man.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het kost niets, maar dan heb je ook niets. De enige manieer om erachter te komen of JIJ het wat vindt, is dat JIJ ernaar gaat luisteren... Je wil niet weten wat wij vinden, ik vind het prut, veel mensen zijn er alleen heel blij mee. Je moet dat zelf beslissen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.