Leute,
Ik zat even rond te kijken naar een mp3 speler voor onder het hardlopen. Nu zag ik op de dixons website de MP-MAN MP-F 56/128MB staan. Voordeel van deze knakker is dat hij een memory slot heeft voor een SD kaart.
Dus ik zwengel google aan, en de mpman site, alleen er is nog niks over te vinden?
Misschien dat een van jullie hem al in de handen heeft gehad, gehoord or whatever. Ik ben wel benieuwd naar dit beestje.
Specs:
MP-MAN MP-F 56/128MB

Ik zat even rond te kijken naar een mp3 speler voor onder het hardlopen. Nu zag ik op de dixons website de MP-MAN MP-F 56/128MB staan. Voordeel van deze knakker is dat hij een memory slot heeft voor een SD kaart.
Dus ik zwengel google aan, en de mpman site, alleen er is nog niks over te vinden?
Misschien dat een van jullie hem al in de handen heeft gehad, gehoord or whatever. Ik ben wel benieuwd naar dit beestje.
Specs:
MP-MAN MP-F 56/128MB

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| Afspeelbare bestandsformaten : MP3 + WMA Opslag medium : Secure Digital Meegeleverd geheugen : 128 Mb Interface : USB Gehoorbesherming (AVLS) : Nee AB in hoofdtelefoonsnoer : Ja Bassboost : Nee Batterij indicator : Ja Design : Zeer compact Digitale uitgang : Nee Externe microfoon aansluiting : Nee Frequentiebereik : 20Hz - 20 KHz LCD scherm : Ja Gewicht : 35 Gram Afmetingen : 63.5x69.8x24.1 hxbxd mm Instelbaar opnameniveau : Nee Introscan : Ja Gebruikt type batterij : AAA Oplaadbaar : Nee Optische Line in : Nee Shockbestendigheid : - Speelduur accu of batterij : 10 Uur Kleur : Blauw/zilver Meegeleverde accessoires : USB-kabel, hoofdtelefoon Meegeleverde software : Installatie CD Minimum systeemeisen : Windows 98/ ME/ 2000/ XPMac: OS X Analoge uitgang : Ja |