Toon posts:

Remote MySQL DB en OpenOffice

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag OpenOffice gebruiken met een remote MySQL DB bij mijn hosting provider.
Er is genoeg documentatie over het lokaal draaien en connecten met MySQL, maar niet remote.
Daar komt bij dat mijn hostingprovider de DB beschermd heeft en deze alleen door lokaal gedraaide scripts benaderd kunnen worden. Ze zeggen dat ik een (php?) script moet schrijven die die informatie dan doorgeeft.
Ik heb wat ervaring met programmeren, maar kan iemand me in de goede richting helpen?
Kent iemand anders een hosting provider die zijn MySQL DB direct via internet bereikbaar maakt, en niet alleen via lokale scripts?

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Kan je SSH'en naar je host? In dat geval zou je SSH-tunnel kunnen opzetten. :)

Rustacean

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Je stelt 2 vragen:
• Of we je in de richting kunnen helpen van wat je moet programmeren. Dat kunnen we niet: leren programmeren is je eigen probleem :) Zodra je bij het coden zelf feitelijk ergens problemen staan we voor je klaar, maar GoT is niet een handje-vasthoud-service of PHP-tutorial. Zie www.php.net en onze FAQ daarvoor.
• Hosting providers zijn er genoeg te vinden via andere kanalen zonder dat er hier ononderbouwde spam langs hoeft te komen van het type "maar ik gebruik X en die werken heel goed!"

Ergo, dit topic heeft weinig bestaansrecht. Dicht :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.