Toon posts:

ADSL met Linksys router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kon mijn probleem niet in de search vinden...

Mijn situatie :

ADSL modem - Speedtouch 510 Multi user
Stel ik deze in als Router-modem met een uplink naar mijn switch : Niks aan het handje alles gaat goed.

Ga ik echter de Speedtouch instellen als PPTP, met een Linksys router aan de modem, kan de Linksys router gewoon een verbinding maken en die krijgt ie ook.

Ga ik het inet op dan krijg ik de pagina gewoon, alleen het blauwe balkje blijft op +/- 3 kwart stil hangen en de pagina laad niet verder.

Open ik vervolgens een nieuwe pagina.... die opent hij helemaal niet

Verwijderd

Ik heb waarschijnlijk dezelfde config als jij (met een Linksys BEFW11S4 en KPN ADSL). Ik heb mijn config nu +- 3 weken draaien en ik gebruik DHCP spoofing met de config file zoals die op de KPN cd staat. Dat werkt tot nu toe redelijk goed.

Na menig topic gelezen te hebben leek DHCP spoofing het eenvoudigst te configureren. Ik heb tot nu toe 2x m'n modem moeten resetten omdat hij geen dataverkeer meer doorliet (weet niet precies waarom). Als dat vaker gaat gebeuren ga ik eens SIP spoofing proberen.

Correct me if i'm wrong maar ik meen in verschillende topic gelezen te hebben dat pptp niet werkt met KNP ADSL. Ik kan echter niet meer zo snel vinden waar ik dat gelezen heb. Misschien dat andere dat kunnen bevestigen/ontkrachten. Jouw probleem komt me echter niet bekent voor.