Toon posts:

[XP] Geluid houdt op na 1 sec.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een rare klacht gekregen dat het geluid van een pc ermee stopt na 1 sec. Wordt de audiokabel uit de geluidskaart gehaald en er weer trg in gestopt dat heb je weer 1 sec geluid. Dit is geen breuk als sommige mensen dat denken.
Iemand hier ooit mee te maken gehad?

Specs: Epox 4PDAI, PIV 2.4 FSB800, 512Mb DDR400, XP Home sp1. alle updates geïnstalleerd. Er zijn geen nieuwe drivers beschikbaar en Via is geladen.

Update: Onboard geluidskaart. ALC650

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 09:20 ]

• Reintjuhh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-08 10:27
Heb je de geluidskaart al in een andere pc geprobeerd?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Wat voor geluidskaart is het? Dat haal ik niet uit je post. Overigens, Reintjuhh, waarschijnlijk is het een onboard geval. Die kan je nogal lastig in een andere pc proberen. ;)

Signature

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 18:10

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

En wat sluit je er op aan? Het kan natuurlijk best zijn dat er door slechte aarding oid iets uit klapt bij het aangesloten apparaat. Probeer het anders ook even met een koptelefoon.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Heb er gewoon standaard Creative SBS250 boxen op aangesloten. Het ligt met dit probleem niet aan de boxen. De boxen zijn op een andere pc aangesloten. Hier werkten ze wel gewoon op. Koptelefoon is daarom niet geprobeerd.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je de laatste driver van realtek gebruikt? (www.realtek.com.tw)

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:34

ADH_ED

Hoogbevaagd

Probeer eens de instellingen van de boxen in Xp te checken

Had het zelf ook dat mijn Creative setje maar 2 boxen gebruikte, maar na het aanpassen van de boxen had ik normaal geluid (4 stuks)

Het kan zijn dat er dus verkeerde boxen zijn ingesteld
Pagina: 1