[Outlook XP] rechten/ machtigingen bekijken *

Pagina: 1
Acties:

• Reintjuhh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 22:56
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma of een functie waarmee ik rechten/ machtigingen op mailboxen kan bekijken.

In outlook is dit mogelijk door de properties op te vragen van de inbox en naar tabblad "permissions" te gaan.

Nu is dit ondoenlijk voor een groot aantal mailboxen.
Mijn vraag is dus of er een programma of een functie is waarmee ik de machtigingen van alle mailboxen in 1 keer kan bekijken/ eruit halen.

Excuses van topictitel

[ Voor 5% gewijzigd door Reintjuhh op 05-04-2004 08:44 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je bent niet echt duidelijk, maar ik gok dat we over een Exchange omgeving praten?

Zelfs dan is het wel handig om te weten welke versie van Exchange we over praten, maar in versie 5.5 zou ik zo 1 2 3 niet weten hoe je daar de rechten op een rij kan krijgen met rechten van mailboxes.

Op exchange niveau is wel het een en ander in te stellen op rechten niveau maar ook een aantal dingen is door de gebruiker zelf in te stellen wat betreft Delegates en permissions enzo

Dat is niet uit te lezen ben ik bang voor

[ Voor 73% gewijzigd door Gunner op 05-04-2004 08:51 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Als je een groot aantal mailboxen ehbt, over hoeveel spreek je dan. Want als er echt veel zijn, dan kan je beter met exchange gaan werken, en daarmee de rechten gaan uitdelen...

• Reintjuhh
Gebruik idd Exchange en wel Exchange 2000.
Het gaat dus om instellingen die een gebruiker zelf ook kan wijzigen, zoals Gunner al dacht.
Het is dus de bedoeling om die permissies uit te lezen.
Het gaat hier toch wel om een mailbox of 500.
Volgens mij is het dus ook de enige oplossing om dit per mailbox op te vragen met Outlook. Dit zou alleen wel een gigantische klus zijn :/

• Reintjuhh
Niemand die toevallig weet hoe dit anders kan??

• Terrienator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10-2025
Reintjuhh,

Misschien heb je hier wel iets aan....

http://hellomate.typepad....3/10/the_pfdavadmin_.html

Greets.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Titelaanpassing.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1