smtp forwarding

Pagina: 1
Acties:

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 14:01
Even een vraag:

vroeegerr was er het programmatje ghostmail.
Dit programma kon e-mails verzenden onder elk willekeurig e-mail adres.

b.v. ikbentweaker@tweakers.nl

dit ging via de z.g. free smtp forwarding servers.
Maar i.v.m. de spam misbruik zijn deze servers haast niet meer te vinden.
nu ben ik natuurlijk op zoek voor onze club naar zo'n free smtp forwarding server.
Kan nu b.v. wel via onze hosting per webmail e-mail verzenden onder onze
eigen naam, echter heeft deze host geen smtp server. (wel POP3)
Nu kun je b.v. wel e-mail onder je eigen service provider verzenden doormiddel
van je eigen smtp server, maar dat wil ik nu juist niet omdat dit persoonlijk
niet lekker mobiel vind. als ik dan met m'n laptop op de club inbel dan moet ik
steeds een andere inbel provider selecteren onder de outlook account instellingen.

Dus wie weet nog een free smtp adres die niet checkt op de verzendende mail adres extentie.

wie er een weet die mag het roepen _/-\o_

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Zoals je zelf al aangeeft zijn deze bijna niet meer, degene die er zijn worden meestal gebruikt voor spam te versturen en staan binnen de korste keren op een blacklist.
Je kan gewoon de SMTP gebruiken van je eigen provider als je email verstuurt vanaf een andere inbel verbinding dan doe je eerst email controlleren dan mag je daarna ongeveer 15 minuten erna nog gebruik maken van de SMTP server. Zo werk ik ook en het werk perfect.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ga op je thuisverbinding een eigen smtp draaien :), ik heb zelf Maildeamon, die via mijn isp dan weer doorstuurt. Maar kan je overal en altijd email verzenden. Daarbij nog een domein aan je ip koppelen, en je bent helemaal klaar. (zit zelfs ingebakken webmail in).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gody
  • Laatst online: 04-05 13:31
Ja een eigen server is een optie inderdaad. Maar beveilig hem goed want wellicht zijn er meer mensen op zoek naar ongepatchte maildeamon's :)
MailBomber kan met je provider's POP3 gebeuren gewoon vanaf elk email-adres iets versturen. Ja je kunt er ook mee spammen, alleen zal men wel het ipadres van je provider terug vinden... Er niet mee gaan spammen dus.
PS: De naam lijkt een spamtool, maar op de website maken ze je er nog op attent dat hij daar niet voor bedoeld is. Je kunt gewoon met verschillende lists, verschillende mailtjes etc versturen en vanaf elk adres.

[ Voor 19% gewijzigd door Gody op 05-04-2004 16:27 ]

• Marinus-Roro
*** was als reactie bedoelt op Karre's antwoord *** maar drukte te snel op verzenden ***

Ja dat klinkt wel leuk, maar dan moet je een server hebben die constant aan staat.
En daar hebben we alleen een isdn verbinding en geen kabel of adsl.
dus dure oplossing.

[ Voor 25% gewijzigd door Marinus-Roro op 05-04-2004 03:07 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

• Marinus-Roro
Gody schreef op 05 april 2004 @ 03:03:
Ja een eigen server is een optie inderdaad. Maar beveilig hem goed want wellicht zijn er meer mensen op zoek naar ongepatchte maildeamon's :)
MailBomber kan met je provider's POP3 gebeuren gewoon vanaf elk email-adres iets versturen. Ja je kunt er ook mee spammen, alleen zal men wel het ipadres van je provider terug vinden... Er niet mee gaan spammen dus.
PS: De naam lijkt een spamtool, maar op de website maken ze je er nog op attent dat hij daar niet voor bedoeld is. Je kunt gewoon met verschillende lists, verschillende mailtjes etc versturen en vanaf elk adres.
effe de link van de website s.v.p. -> kan ik de mogelijkheden even bekijken.
Wil b.v. niet een of ander spam tooltje binnenhalen. Moet wel functioneel zijn
voor het mijn beoogde doel.

[ Voor 8% gewijzigd door Marinus-Roro op 05-04-2004 03:11 ]

• SinergyX
  • Laatst online: 19:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Marinus-Roro schreef op 05 april 2004 @ 03:05:
*** was als reactie bedoelt op Karre's antwoord *** maar drukte te snel op verzenden ***

Ja dat klinkt wel leuk, maar dan moet je een server hebben die constant aan staat.
En daar hebben we alleen een isdn verbinding en geen kabel of adsl.
dus dure oplossing.
je hoeft geen eigen server op de lokatie te draaien, juist waar je _wel_ de mogelijk hebt tot een 24/7 verbinding (uptime). Daarbij (zoals Gody al zegt) is beveiliging ervan #1 belangrijkste punt, mijne bleek een tijd ook niet helemaal waterdicht :(

Evt laatste optie is natuurlijk een cheap acount te nemen bij zo'n hosting bedrijf in america, domein erop, heb je alles. (ik heb zelf zo'n pc in america staan, ondersteund alles).

vergeet ik net, een php script kan ook al onder elke naam een email versturen, alleen hier en daar wat aanpassingen in een webmail client en je bent met een php host dus al klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 05-04-2004 03:53 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gody
  • Laatst online: 04-05 13:31
Marinus-Roro schreef op 05 april 2004 @ 03:09:
[...]effe de link van de website s.v.p. -> kan ik de mogelijkheden even bekijken.
Wil b.v. niet een of ander spam tooltje binnenhalen. Moet wel functioneel zijn
voor het mijn beoogde doel.
http://www.softheap.com/bomber.html
Pagina: 1