Hallo Tweakers..
Ik heb het probleem nu al 2 maanden en moest mijn Hard Disk al in die 2 maanden 7 á 8 maal weer formatteren. Nu wordt ik er schijtziek van. Nu heb ik besloten op GoT mijn HD probleem te beschijven. Mijn HD is een IBM 30GB 7200rpm.
Hieronder de fout:
Ik zet de computer aan, en krijg gelijk een zwart scherm na de Ram test!
Heb echt van alles geprobeerd. Dus ook gedaan wat hierboven is beschreven. Maar dat mocht helaas niet baten.
Ik hoop jullie hiermee genoeg te hebben geinformeerd.
BMWM3
Ik heb het probleem nu al 2 maanden en moest mijn Hard Disk al in die 2 maanden 7 á 8 maal weer formatteren. Nu wordt ik er schijtziek van. Nu heb ik besloten op GoT mijn HD probleem te beschijven. Mijn HD is een IBM 30GB 7200rpm.
Hieronder de fout:
Ik zet de computer aan, en krijg gelijk een zwart scherm na de Ram test!
** De hoofdletters zijn zo te zien om mijn beeldscherm (mijn excuses hiervoor. Ik wil alles zo duidelijk laten zien).WINDOWS KAN NIET WORDEN GESTART OMDAT HET VOLGENDE BESTAND IS BESCHADIGD OF NIET KAN WORDEN GEVONDEN:
\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM
U KUNT PROBEREN OM DIT BESTAND TE REPAREREN DOOR WINDOWS SETUP TE STARTEN VANAF DE ORIGINELE CD-ROM MET INSTALLATIE BESTANDEN. KIES 'R' IN HET EERSTE SCHERM OM DE REPARATIEPROCEDURE TE STARTEN **
Heb echt van alles geprobeerd. Dus ook gedaan wat hierboven is beschreven. Maar dat mocht helaas niet baten.
Ik hoop jullie hiermee genoeg te hebben geinformeerd.
BMWM3