Ik zie in NOLF steeds roze, witte en rode kleuren bij tegenstanders en de omgevingen, iemand een oplossing???? 
Ik heb een Matrox G400
PII 400
128 mb Ram
Ik heb een Matrox G400
PII 400
128 mb Ram
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Niet op voorraad.
Om maar eens een oude thread uit de sloot te halen:Op maandag 18 december 2000 23:23 schreef Fouch het volgende:
Maar jammergenoeg schokt 'ie ontzettend, zelfs met mijn G2 MX.;(
.........www.raketje.com....................soon.....
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq