Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 15:44
Al n jaartje nu ben ik in het bezit van een Texas Instruments TI83-Plus Grafische rekenmachine, en bijbehorend Link-kabeltje. De bijgeleverde software werkt echter niet. Ik heb hier dus een WinXP Pro bak staan, met 2x512MB geheugen(Asus mobo, als je t wilt weten :p). Als ik de CD in het station doe, en de exe in de root van die cd uitvoer, krijg ik echter de melding dat ik tenminste 3MB virtueel geheugen moet hebben, en dattie daarom niet kan draaien. Volgens de taskmanager gebruik ik pas 247MB geheugen, dus ruimte zat. Waarom klaagt Windows(naja, Director Player 6.0) hier dan over? Anderen uit mijn klas (4VWO, iedereen heeft die dingen :p) hebben hier geen last van, op die ene Mac-user na dan :p

Edit: Ik ga de nieuwe software proberen die ik net op de TI-site vind (http://education.ti.com/e...areid=191&contentpaneid=7)
Ik meld het wel als deze wil installeren ;)

[ Voor 27% gewijzigd door RSpliet op 04-04-2004 22:59 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

omdat het windows 3.11 software is.

maar het goede nieuws is dat het in principe moet kunnen, zolang je maar admin-rechten hebt (eigen ervaring). het is ff knoeien, maar hou vol!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 15:44
Zelfs in compatibiliteitsmodus van Win95 wil dat ding niet, met alle speciale dingesjes aangevinkt(dus uitgeschakeld :p), wat erop duid dat ik ehm... t niet kan gebruiken? Mss is er op de TI site extra software te vinden(tijdje geleden nog niet, ik kijk nog ff voor de zekerheid ;))

Edit: jah, op ti.com is de nieuwe software te vinden, en deze werkt wel met WXP. Helaas is die site alleen fatsoenlijk te bebrowsen met MSIE, wegens gebruik van ViesHTML en MSJavaScript

[ Voor 26% gewijzigd door RSpliet op 05-04-2004 17:32 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet