[Outlook 2003] Spam en regels

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ik gebruik sinds kort Outlook 2003, werkt heel fijn. Maar heb wel een probleem met "ongewenste e-mail" en regels.

Ik heb een aantal POP3 accounts binnen Outlook. Door middel van regels verplaatst Outlook deze mail in verschillende mappen. Ook heb ik het spam-filter binnen Outlook ingeschakeld. Zodra er spam binnen komt wordt dit keurig naar de map "Ongewenste e-mail" verplaatst. Maar vervolgens worden de regels uitgevoerd en wordt de spam alsnog naar een andere map verplaatst.

Ik kan nergens bij de regels aangeven dat hij "ongewenste e-mail" niet moet behandelen volgens de regels.

Hoe zorg ik ervoor dat spam in de "ongewenste e-mail"-map terecht komt met behulp van het spam-filter en vervolgens de normale mail volgens de regels wordt afgehandeld?

Alvast bedankt.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wordt er geen item in de header aangemaakt, als het door Outlook 2003 als spam wordt gemarkeerd? Zoja, dan kun je een regel aanmaakt met de voorwaarde "behalve".

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ik kan geen items vinden in de header die het bericht moeten markeren als spam.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Iemand nog een idee?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Laatste kick, spam-filters zijn overigens up-to-date.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ik heb nu SP1 geinstalleerd van Office 2003, en het lijkt nu wel correct te werken. Kan iemand dit bevestigen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kaassoevlee schreef op 09 augustus 2004 @ 14:26:
Ik heb nu SP1 geinstalleerd van Office 2003, en het lijkt nu wel correct te werken. Kan iemand dit bevestigen?
Ja. SP1 heeft een heel aantal zaken verbeterd voor de spamafhandeling in Outlook 2003. Ik was ook positief verrast :) . Verder weinig verbetering gemerkt van het service pack, maar hiermee was ik zeker blij.
Pagina: 1