Een hele tijd terug had ik een WinTv-go kaart (WinTV 881 based PCI boards ) gekregen. Ik had hem meteen geinstalleerd en deed het perfect, beeld, geluid, afstandbediening. Maar nadat ik mijn PC helemaal geformatteerd had, dat kwam door een nare virus, en ik mijn tv kaart opnieuw had geinstalleerd gaf het een ruisend geluid, dus wel beeld en geluid maar het geluid ruisde. Dus ik heb op de faq gekeken van de hauppauge site en heb dus daarvan alles geprobeerd. Ik heb zelfs de Via 4 in 1 drivers geinstalleerd en dat werkte niet. De nieuwste drivers geinstalleerd, werkt ook niet. Tv-Kabels vanuit andere kamers in de tv kaart gedaan, werkt ook niet. Maar wat het vreemde is hij doet het wel op een computer van een vriend van me, hij draaide wel win2003, maar ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, want hij heeft het wel ooit gedaan op mijn computer die draait op winXP, dus de Tv-Kaart is niet stuk. Ik heb het zelfs op de PC van mijn zus geprobeerd die ook xp heeft, daar doet hij het niet. Ik heb ook natuurlijk ook die kleine dingen gecheckt bijv. of hij niet bij Volume control op mute staat of in het wintv2000 programma zelf. Ik heb ook gekeken of ik het kabeltje wat van je tvkaart line-out naar je line-in van je Soundcard niet verkeerd was geplugt, maar dit bleek allemaal in orde. Daarna had ik de geluidsboxjes en daarna nog mijn headset rechstreeks aangesloten op mijn tv-kaart maar het geluid ruisde nog steeds. Ik heb ook geprobeerd een andere PCI slot te gebruiken.
Wie kan mij helpen, want ik zit nu al 2 maanden zonder net5 met geluid en dat is geen pretje op een vrijdag-avond.
Alvast bedankt!
Wie kan mij helpen, want ik zit nu al 2 maanden zonder net5 met geluid en dat is geen pretje op een vrijdag-avond.
Alvast bedankt!