Verwijderd
Je kan de Aopen HX-08 nemen. Het is wel een Bigtower. 'k weet niet of er wel miditowers zijn met 300 W voeding. De HX-08 kost 250 piek bij funprice (http://www.funprice.nl)
als ik jou was zou ik indeed ook voor een bigtower gaan. die a-open is vast een mooi ding.
Je kan er meer in kwijt enzo, betere airflow maken, processor zit niet opgepakt achter de voeding (toch??)..das bij mijn midi wel zo en als ik een vette cooler eraan hang dan wordt m'n voeding warmer en m'n processor dus ook....(dus negatief resultaat..
)
Je kan er meer in kwijt enzo, betere airflow maken, processor zit niet opgepakt achter de voeding (toch??)..das bij mijn midi wel zo en als ik een vette cooler eraan hang dan wordt m'n voeding warmer en m'n processor dus ook....(dus negatief resultaat..
Bedankt, het wordt een Aopen HQ-08 bij CTW, layout is hetzelde als bij de HX-08, welke fans kan ik erin hangen en hoeveel(afmetingen).
Verwijderd
RdB, dat probleem met de voeding in een miditower heb ik opgelost door hem te verplaatsen. Ik heb de voeding losgeschroeft en op m`n cd-romspeler gezet zodat ik ruimte genoeg heb voor de koeling.