Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kennis van me heeft een nokia 8890 met vodafone prepaid erin. Er is alleen klein probleem.

Als hij gesprekken ontvangt dan kan hij opnemen maar hij hoort de andere persoon totaal niet. Ik kan wel horen wat hij zegt maar hij hoort dan ook neit wat ik zeg. Het toestel werkt voor kort perfect.

Heeft iemand ideen waar dit aan kan liggen. Alles is gecontroleerd in de menu opties en met een Headset werkt het geheel wel prima. Maar spontaan doet hij het neit meer.

Hopgelijk heeft iemand zon soort gelijk probleem met een nokia niet specifiek 8890

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 08:10
Ik heb een 8850 met hetzelfde probleem! is opzich zo een beetje dezelfde telefoon. Ik kan het ligt bij mij aan een luidsprekertje dat niet goed contact maakt. Je kan proberen om tijdens het bellen (redelijk hard, zonder dat ie breekt) tegen het frontje te duwen net naast/boven/onder de microfoon. Of je kan de telefoon met een torx schroevendraaier de telefoon openmaken en de contactpunten naar buiten buigen.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat biedt perspectieven. Zijn er ook nog andere mogelijkheden die dat probleem kunnen veroorzaken? Ik hoor het dat in de middag het geluid blikkerig was af en toe duz ik vermoed dat het ook de contactpunten zijn.

maar misschien dat et ook nog iets anders kan zijn.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon langs een nokia service center gaan, fixen ze hem meteen als het alleen dat speakertje is. Is voor zover ik weet gratis, het trilmotortje van m'n vorige foon (6610) werd iig gratis vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me herinneren dat op die 8890 geen garantie meer zit :) maar ik kan het fout hebben.

Hij heeft het op een moment blikkerig gedaan tijdens een gesprek. Als het klepje gelsoten is en/of open dan werkt het geen van beiden atm. Ik hoor hem wel maar hij mij niet.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 22:35 ]

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 08:10
Blikkerig geluid kwam bij mij ook voor. Kweet redelijk zeker dat het bij jou ook aan slechte contactpunten ligt.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Topicstarter
maar ligt het dan aan de contactpunten van de speaker waardoor het geluid komt? Want de micrfoon werkt perfect. Ik hoor hem wel maar hij mij niet.

Verwijderd

Topicstarter
hij doetet weer die aarz hattem in de kroeg laten vallen. Met als gevolg dat de klepjes er net niet precies opzaten. Schroefjes netjes aangedraaid en waarempel de foon doetet. :P

Toch bedankt voor de tips hiero :)
Pagina: 1