[Outlook] Hoe gescript extra mailboxen in profiel

Pagina: 1
Acties:

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zit met een probleem:
Namelijk ik moet 20 pc overnieuw installeren (gelukkig is er Ghost), ivm met win95->98 + Ofiice97->2000, moet ik voor +/-40 mensen de profielen overnieuw maken.

Dit is op zich niet zo erg maar daar ik maar 3 dagen heb en van bijna niemand de wachtwoorden ben ik op zoek naar een oplossing die de mapi profielen automatisch aan kan maken bij het inlogen, nu gaan jullie natuur lijk zeggen newprof of modprof met een outlook.prf.
Helaas gaat dit niet voor iedereen werken daar van de 40 mensen er +/- 25 gebruik maken van een configuratie met in het profiel extra mailboxen :(

Ik heb al gezocht op vbscript+outlook+profiel; vbscript+mapi+profiel; vbscript vervangen door script; in het engels; het nederlands; op google; op got; ms kb;

het enigste wat ik kan vinden is dus oplossingen met modprof; modprof in samenwerking met kixstart; en 2 software pakketten die je moet kopen.

Dus help!!, ik zal vast verkeerd zoeken (ben en blijf een }:O) daar ik toch niet de enigste met dit probleem kan zijn :+

Heeft iemand iets van een script of weet iemand waar ik wel moet zoeken??

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Voor het geval je C++ kent, heb je wat aan http://support.microsoft.com/?kbid=171636

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
die had ik dus ook gevonden maar helaas ken ik dus geen c++ wel een beetje vb (vandaar ook vbscript)

We zoeken verder, mocht ik zelf ook nog wat vinden dan post ik het natuurlijk meteen