Toon posts:

[C++ B] Webcam in c++ builder

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer begonnen met c++ builder en nu wil ik het beeld van me lokale webcam in beeld kunnen krijgen. Maar ik kan nergens op internet een duidelijke beschrijving vinden van hoe dit moet en of het eventueel wel mogelijk is.

Ik hoop dat er hier iemand is die het me duidelijik kan uitleggen want ik ben al weer een tijdje uit de programeer wereld. :?

Alvast bedankt...

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Download anders een TWAIN componentje en ga daarop uitbouwen.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus zoals ik al zei een tijdje uit de programeer wereld. Hoe moet je dat dan doen met zon component. Moet dat geinstaleerd worden ofzo en heb je dan nieuwe comandos die je kan gerbuiken of hoe zit dat?

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 23:14
Wat weet je wél? We gaan je hier geen programmeercursus geven, natuurlijk, dus we moeten een referentiepunt hebben. Heb je al uitgezocht welke API je moet gebruiken om je webcam te benaderen en die bekeken in de MSDN library?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zie de opmerking van Soultaker, zolang jij eigenlijk nog niet weet hoe of wat kunnen wij je daar ook niet echt mee helpen

En is het niet handig om eerst bekend te raken met programmeren an sich ipv gelijk iets ingewikkelds in elkaar te zetten? Je zegt dat je er een tijdje uit bent geweest, ik krijg echter de indruk dat je er nooit echt zo bijzonder veel in hebt gezeten :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.