Pioneer DVR-107D in Medion MD8083XL firmware upgradable ?

Pagina: 1
Acties:

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-12-2025
Kan de firmware van de Pioneer DVR-107D in de Medion MD8083XL geupdate worden ?

Bij de vorige versies was deze specifiek voor de Medion.
Originele firmware 1.05.
Nieuwste 1.12.

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-12-2025

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 00:07
Als je goed leest zie je dat het wel kan alleen moet je precies doen zoals het daar staat anders kan je je DVD brander weggooien :)

(of garantie claimen :P )

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik heb hem gewoon geflashed met de Pioneer firmware aangezien je anders veel nieuwe media niet op 8X kunt branden.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

Hello,

Ik heb de Medion met DVRFlash geupgrade en dit was succesfull (van 1.05 naar een gepatchte 1.18).
Daarna reboot ik de pc en hij blijft nu hangen op het eerste scherm "Intel inside". Nog voor het scherm met al de drives, memory, ... op.

Kan iemand me helpen aub?

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01

El Martino

Zo niet, dan toch.

Heb ik ook eens gehad (niet na het flashen overigens). PC uitzetten met schakelaar aan de achterkant en dan weer gewoon aanzetten. Ik weet niet wat de oorzaak is, maar heb vaker soortgelijke problemen gelezen.

[edit]
Zie ook http://www.decibyte.nl/discussion/forum/viewtopic.php?t=662

[ Voor 16% gewijzigd door El Martino op 21-09-2004 10:57 ]

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

Mijn pc crashed dus niet, maar het duurt nu inderdaad ongeveer 2-3 minuten vooraleer ik het windows xp laadscherm krijg.

Ik heb geen extra powerknop achteraan mijn pc...

Kan iemand me helpen?

• Akino
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-12-2025

Akino

Dr. Opteron

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 18:59:
Mijn pc crashed dus niet, maar het duurt nu inderdaad ongeveer 2-3 minuten vooraleer ik het windows xp laadscherm krijg.

Ik heb geen extra powerknop achteraan mijn pc...

Kan iemand me helpen?
Trek je de stekker eruit.....gooi de medion het raam uit en koop een PC met echte merkcomponenten.Medion is opgebouwd uit fabrieksmonsters(misbaksels,maandagochtendfabrikaten) waar alle orginele garantie vanaf is gekocht.Kunnen ze lekker de prijs laag houden.

Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 00:07
Akino schreef op 21 september 2004 @ 20:37:
[...]

Trek je de stekker eruit.....gooi de medion het raam uit en koop een PC met echte merkcomponenten.Medion is opgebouwd uit fabrieksmonsters(misbaksels,maandagochtendfabrikaten) waar alle orginele garantie vanaf is gekocht.Kunnen ze lekker de prijs laag houden.
daarom vliegen die dingen ook elke keer weer de winkel uit en worden ze vaak als beste getest :z

Oorworm, ff de stekker eruit trekken en 1 minuut de knop aan de voorkant indrukken :)

(je zit wel een beejte in het verkeerde topic ;) )

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Akino heeft gisteren al een mailtje mogen ontvangen mbt dit soort postgedrag. Gewoon negeren en verder ontopic blijven is het beste :)
Pagina: 1