Gemini PS850i probleem

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
Ik heb dus vorige week een Gemini PS850i gekocht, een 700i met beatcounters. (http://www.geminidj.com voor meer info).

Dit mengpaneel heeft echter het probleem dat links vaak gedempt wordt. Als ik er een mono signaal op zet zal rechts (headphones, booth, master en rec) harder zijn dan links. Dit is op de VU meter te zien; verschilt soms wel 8db.

Als ik dat wat schud met het apparaat wil het wel eens over zijn, maar waar het nou aan ligt weet ik niet. Heeft iemand een idee?

Ik heb namelijk geen zin om het ding op te moeten sturen, vervolgens hem een X aantal weken kwijt te zijn, voor iets wat ik zelf had kunnen fixen.

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

je RCA aansluitingen al es gecheckt ? het kunnen wel es die zijn die je het leven zuur maken.

• elgringo
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 22:02:
je RCA aansluitingen al es gecheckt ? het kunnen wel es die zijn die je het leven zuur maken.
Ja en vervangen, heeft niets verholpen. Versterker ook met XLR aangesloten; mocht ook niet baten. Ik heb ze oook verkeerd aangesloten gehad om het te testen: links aan rechts en rechts aan links ook hier was links nog steeds zachter.

[ Voor 19% gewijzigd door elgringo op 04-04-2004 23:13 ]

Verwijderd

Breng hem dan maar asap naar je winkel terug !

:o

• elgringo
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 09:28:
Breng hem dan maar asap naar je winkel terug !

:o
Ja hij doet het niet altijd, en je zult net zien dat bij het testen hij wel werkt.

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:09
Dan zeg je gewoon dat'ie het willekeurig wel of niet doet.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Pagina: 1