Ik heb net m'n services.msc 'getweaked' (d.w.z. sommige services disbabled enzo), maar nu ga ik m'n beide harde schijven even helemaal herpartitioneren & formatteren.... dat zou betekenen dat ik de services.msc overnieuw moet 'tweaken' .... is er geen manier om het te backuppen?
Googlen op export/import/backup services.msc hielp niet echt & ook de GoT-search lukte niet.
Googlen op export/import/backup services.msc hielp niet echt & ook de GoT-search lukte niet.
edit:
Ik krijg nu net een geweldig idee, nu ik zie dat services.msc maar 33kb is, kan ik 't natuurlijk gewoon op een diskette gooien, booten in DOS (moet ik zorgen dat ik die schijf ff niet als NTFS format maar als FAT32) en dan replace ik de services.msc gewoon met diegene van m'n floppy
Ik krijg nu net een geweldig idee, nu ik zie dat services.msc maar 33kb is, kan ik 't natuurlijk gewoon op een diskette gooien, booten in DOS (moet ik zorgen dat ik die schijf ff niet als NTFS format maar als FAT32) en dan replace ik de services.msc gewoon met diegene van m'n floppy
[ Voor 33% gewijzigd door blizt op 04-04-2004 20:24 . Reden: Oplossing zelf bedacht ]
United we stand, and divided we fall