[@Home] 8 MB /s ?

Pagina: 1
Acties:

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 14:34
Oi,

ik weet niet zeker of dit het goede forum is maar ok.

Ik was net even lekker aan het downloaden met oDC (DC++ mod) en toen zag ik dat ik opeens aan het downloaden was met 8 MB/ s! :o :?

Zie: Afbeeldingslocatie: http://dancexperience.valcato.net/misc/hoekandit.JPG

Het bestand stond nog niet op mijn HD, dus hij was het wel echt aan het downloaden, en die user zit niet op mijn interne netwerk o.i.d... Ik heb met deze snelheid van deze user 2 bestanden van ongeveer 750 mb binnen gehaald.

Probeerde ik 5 minuten later weer iets van diezelfde user te downloaden om te kijken of het nog zo snel ging, haalde ik nog maar net 10 kB/s..

Hoe kan dit?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:45
Is dat niet 8 mbits? Of het was een bug in de software, of wat wel eens gebeurd, er staat een hoop 'data' klaar, maar je bent druk met iets anders (met hogere prio) bezig, en die neemt de bandbreedte tijdelijk vol in, en opeens komt deze er keihard achter 'rushen' :P

|>

Verwijderd

Lijkt me zeer sterk, aangezien de @home kabelmodem slechts 10 mbit aan kan, gewoon een foutje in de software ofzo lijkt me.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik gok dat je nu een fake bestand aan het binnen halen bent :+

Verwijderd

Lijkt me sterk, zoals je ziet download je van iemand met een 2Mbit connectie, deze kan nooit een 8mb/s upload hebben :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 20:14 ]

• DanceTrend
Simon schreef op 04 april 2004 @ 20:11:
Is dat niet 8 mbits? Of het was een bug in de software, of wat wel eens gebeurd, er staat een hoop 'data' klaar, maar je bent druk met iets anders (met hogere prio) bezig, en die neemt de bandbreedte tijdelijk vol in, en opeens komt deze er keihard achter 'rushen' :P
Nee echt 8 mB/s.. Want ik had deze beide bestanden in een paar minuten binnen..

• DanceTrend
geforce5_guy schreef op 04 april 2004 @ 20:12:
Ik gok dat je nu een fake bestand aan het binnen halen bent :+
Hmm daar had ik nog niet aan gedacht :)
Dat zal het wel zijn.. Ik ga nu checken.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-04 17:34
Dat is dus een fake file, zul je wel zien als je hem binnen hebt :)

• Kayz
  • Laatst online: 16:38
Heb ik de laatste tijd ook wel eens last van. Erg irritant. Het bestand dat je binnenkrijgt is uiteraard zo corrupt als een }:O

• DanceTrend
Hmm ik mounten met Deamon Tools, doe ff My Computer, en hij hangt :P Fake dus.. Maar ja t leek wel echt eerst aangezien hij net zo groot was als hetzelfde bestand maar dan van andere users.

Thx :)

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
Kayz schreef op 04 april 2004 @ 20:13:
Heb ik de laatste tijd ook wel eens last van. Erg irritant. Het bestand dat je binnenkrijgt is uiteraard zo corrupt als een }:O
Hoe kan een koe corrupt zijn? :P

Het kan niet echt zijn... die 8 mb/s

Verwijderd

stelletje leechers zijn dat, zogenaamd sharen ze een hele iso..

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 14:37

JeroenT

hoi!

Gebruik de volgende keer DUmeter of de freeware variant Nettraffic om zeker te zijn hoesnel de data binnenkomt ;)

• DanceTrend
Klubbheads schreef op 04 april 2004 @ 20:17:
Gebruik de volgende keer DUmeter of de freeware variant , Nettraffic om zeker te zijn hoesnel de data binnenkomt ;)
Mja die had ik nog niet geïnstalleerd :P
Wat ook opvalt is dat oDC zelf in de statusbalk "maar" een download snelheid van 49 kB/s aangeeft..
Pagina: 1