Bluetooth USB na reboot niet gedetecteerd

Pagina: 1
Acties:

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 20:35

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Ik heb een Cenceptronnic bluetooth USB adaptertje. Staandaard werd hier 1.3.x.x als driver bijgesloten. Het werkt niet helemaal perfect. Na een reboot wordt de adapter namelijk niet meer gevonden en krijg in een rood met blauw bleutooth-icoontje. Als ik de adapter dan verwijder en opnieuw inplug, is de adapter afctief en het icoontje (zoals het moet zijn) blauw met wit.

Ik heb de nieuwste drivers geprobeert, een herinstall met sp1a + hostfixes + nieuwe drivers + bios update maar het functioneerd nog steeds niet lekker.

Iemand nog suggesties?

/dev/null

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Gebruikt de adapter toevallig niet teveel stroom icm andere usb-apparaten zoals een muis/webcam/keyboard?

Senile! Senile Oekaki

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
_bas_ schreef op 05 april 2004 @ 16:16:
Gebruikt de adapter toevallig niet teveel stroom icm andere usb-apparaten zoals een muis/webcam/keyboard?
Nee, ik denk het niet. Ik het het bovendien op drie verschillende systemen getest, allemaal hetzelfde.... maakt dus niets uit.

- heb de nieuwste drivers
- heb de laatste updates
- heb de laatste firmware op de adapter gezet
- heb bios geupdate
- heb energie spaarstand voor USB uitgezet

ik weet het echt niet meer >:)

/dev/null

Verwijderd

Ik heb dus hetzelfde probleem (Sitecom Bleutooth USB adapter)... iemand een ideetje?

Ik heb de nieuwste software en drivers geinstalleerd, gisteren ook nog dat ding geflashed.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 13:09 ]

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 13:08:
Ik heb dus hetzelfde probleem (Sitecom Bleutooth USB adapter)... iemand een ideetje?

Ik heb de nieuwste software en drivers geinstalleerd, gisteren ook nog dat ding geflashed.
Ik heb een nieuwe gekregen van de leverancier en het is nog steeds niet zoals het zou moeten. Ik denk dat het gewoon een flutdinng is. ik ga denk ik maar een msi aanschaffen.

/dev/null

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17
Zelfde probleem, ook met die sitecom.
Heb nu de verlengkabel er maar tussen geramd, hoef ik niet steeds achter m'n kast te duiken.

Verwijderd

Hier staat het antwoord op de site van sitecom zelf.... heeft te maken met een aparaat nummer die erin gebrand moet worden.

http://www.sitecom.com/faq_showanswer.php?faqid=766

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem...
Ik krijg als ik hem insteek wel het tekentje van bleutooth in het blauw en wit, maar bnij netwerkverbindingen blijft staan: network cable unplugged dus ik kan niets doen.

Ik heb alle drivers geinstalleerd, die flash util van sitecom gebruikt, maar niet helpt.

Ik heb een SiteCom USB Bleutooth Adapter CN 500
Pagina: 1