Hallo,
Ik heb een sweex wireless router 11g op de pc1 staan.
Dit gaat goed want deze zit direct door met een kabeltje.
Boven heb ik pc 2 staan, hierin een wirelss pci kaart gestoken.
De kaart geeft aan dat hij prima verbinding maakt.
Ik heb alles ingesteld staan zoals in de handleiding die meegeleverd werd en de handleiding van internet staat. Maar ik kan alleen niet op internet.
De router zegt wel, dat hij pc2 ziet, dus de verbinding ligt het niet aan.
Het gekke is, dat nortan wel aangaf op pc2, dat hij de nieuwste virusdefinites had binnengehaald terwijl ik geen telefoon verbinding aan had staan.
Maar met ie kom ik niet op internet. Nu heb ik her en der al rond gevraagd en gezocht en het schijnt dat het lastiger is met windows ME om alles draaiende te krijgen. Maar ik wil nu het liefst alles gewoon laten en geen andere windowd erop zetten.
Heeft iemand ervaring hiermee, weet iemand waar ik het probleem kan vinden?
Alvast bedankt,
KurK
Ik heb een sweex wireless router 11g op de pc1 staan.
Dit gaat goed want deze zit direct door met een kabeltje.
Boven heb ik pc 2 staan, hierin een wirelss pci kaart gestoken.
De kaart geeft aan dat hij prima verbinding maakt.
Ik heb alles ingesteld staan zoals in de handleiding die meegeleverd werd en de handleiding van internet staat. Maar ik kan alleen niet op internet.
De router zegt wel, dat hij pc2 ziet, dus de verbinding ligt het niet aan.
Het gekke is, dat nortan wel aangaf op pc2, dat hij de nieuwste virusdefinites had binnengehaald terwijl ik geen telefoon verbinding aan had staan.
Maar met ie kom ik niet op internet. Nu heb ik her en der al rond gevraagd en gezocht en het schijnt dat het lastiger is met windows ME om alles draaiende te krijgen. Maar ik wil nu het liefst alles gewoon laten en geen andere windowd erop zetten.
Heeft iemand ervaring hiermee, weet iemand waar ik het probleem kan vinden?
Alvast bedankt,
KurK