Stelling: Nederlanders zijn drugssmokkelaars

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
(..met een sarcastisch ondertoon...)

Nederland is een christelijk land (seculariteit buiten beschouwing gelaten). De inwoners van Nederland zijn christelijk. Colombia is ook een christelijk land. De inwoners van Colombia zijn christelijk.

Colombia is een drugsland en de inwoners zijn drugssmokkelaars. Dus Nederlanders zijn ook drugssmokkelaars. Ze zijn allebij christelijk.

Dat er verschillende christelijke stromingen bestaan laat ik buiten beschouwing want ik ben onwetend. Dat er verschillende culturen bestaan buiten het christendom laat ik even buiten beschouwing want het laat me koud. Dat een christelijk land andere normen en waarden heeft dan een ander christelijk land laat ik buiten beschouwing want dat maakt me niets uit.

Daarom luidt mijn stelling: Nederlanders zijn drugssmokkelaars, want ze zijn net zoals de Colombianen ook christelijk.

Nog even een vraagje? Schieten de Nederlanders ook in het lucht als ze gaan trouwen? Want de Colombianen doen het ook. Zij zijn ook christelijk net als de Nederlanders.

Verwijderd

wat is je punt?

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Wat voor een discussie werwacht je hieruit?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-12-2025
Alle moslims zijn terroristen natuurlijk

Wat een zwetsverhaal |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 04-04-2004 18:50 ]

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-12-2025

e1f

Een brommer is een auto want daar zit ook een motor in...

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
Er wordt overal gezegd, moslims dit, moslims dat.
Er bestaat geen 1 soort moslim. Er bestaat geen 1 soort islam. Er bestaan geen 1 soort islamitisch land. Niet alle landen met islamitische inwoners hebben met elkaar te maken. Een land kan islamitische inwoners hebben en niets met een ander islamitisch land te maken hebben. Zowel op cultureel als op waarden en normen gebied. Maar als je alle islamieten over 1 kam gaat scheren krijg je het voorbeeld van Nederland en Colombia. Wat heeft Nederland met Colombia te maken, buiten het feit dat ze allebij christelijk zijn. Wat heeft bijv. Turkije met een Arabisch land te maken? Niets.

P.S. Ik had op reakties gewacht van mensen met een iets hoger IQ.
Men begrijpt mijn fipo niet eens.

[ Voor 8% gewijzigd door QUILIX op 04-04-2004 18:52 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En ik ben een niet-christelijke Nederlander :Y)

Wat maakt mij dat nu? :?

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-12-2025
zie je wel :O nutteloos topic
P.S. Ik had op reakties gewacht van mensen met een iets hoger IQ.
Das nou niet aardig. Er wordt alleen gevraagd wat je wil met je topic, WANT dat is dus niet duidelijk, ga je gelijk op die toer?

[ Voor 118% gewijzigd door Stefke op 04-04-2004 18:55 ]

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Tja. Discussies mogen beginnen met een flinke opmerking, al is het maar om de discussie op gang te brengen. Maar dit gaat natuurlijk nergens over. Ik vind niet dat alle colombianen drugs smokkelen en dat geldt dus ook niet voor Nederlanders. Ik zie weinig reden om dit topic open te laten, want het wordt toch maar een grote flame-wedstrijd. Dicht dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Christiaan op 04-04-2004 18:57 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.