Ik heb Far Cry een tijdje geleden geïnstalleerd, op dat moment had ik nog een ATI Radeon 7200 - wat natuurlijk een gedateerde kaart is -, Far Cry draaide hier niet goed op. Ik besloot voor deze game een nieuwe videokaart aan te schaffen. De keuze viel op een Asus Radeon 9600 XT, dit omdat ik naast de graphical performance ook ViVo een belangrijke functionaliteit vindt voor een videokaart.
Enfin, ik mijn nieuwe videokaart ingebouwd. Nieuwste drivers gedownload. Ik denk nu eens kijken hoe Far Cry draait, maar wat schetste mijn verbazing het beeld was zwart wit en totaal onspeelbaar. Ik rond gezocht op GoT en google maar kon niet echt aanwijzingen vinden voor een oplossing. Dus heb ik maar geprobeerd om Far Cry opnieuw te installeren, dat hielp niet. Een aantal andere drivers geïnstalleerd, ook deze kende allen het zelfde probleem. Toen heb ik de 1.1 patch geïnstalleerd, wat er in resulteerde dat Far Cry nog steeds niet werkte.
Ik weet het even niet meer, misschien zijn er meer mensen met dit probleem die het wel op hebben gelost?
Mijn specs:
AMD XP 2800+
Gigabyte GA-7N400 Pro2
1024Mb Ram
Asus Radeon 9600 XT
Iemand die misschien weet wat ik nog kan doen?
Enfin, ik mijn nieuwe videokaart ingebouwd. Nieuwste drivers gedownload. Ik denk nu eens kijken hoe Far Cry draait, maar wat schetste mijn verbazing het beeld was zwart wit en totaal onspeelbaar. Ik rond gezocht op GoT en google maar kon niet echt aanwijzingen vinden voor een oplossing. Dus heb ik maar geprobeerd om Far Cry opnieuw te installeren, dat hielp niet. Een aantal andere drivers geïnstalleerd, ook deze kende allen het zelfde probleem. Toen heb ik de 1.1 patch geïnstalleerd, wat er in resulteerde dat Far Cry nog steeds niet werkte.
Ik weet het even niet meer, misschien zijn er meer mensen met dit probleem die het wel op hebben gelost?
Mijn specs:
AMD XP 2800+
Gigabyte GA-7N400 Pro2
1024Mb Ram
Asus Radeon 9600 XT
Iemand die misschien weet wat ik nog kan doen?
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.