[JS] Probleempjes met het maken van een toggle

Pagina: 1
Acties:

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2025
Ik ben bezig met het maken van een toggle (name as you like it), die je hier kunt bekijken. Klik maar eens op één van de rode balken.

Echter zitten er twee foutjes in. De eerste fout is, dat het plaatje niet verandert (komt niet meer tevoorschijn) in IE wanneer je op de balk klikt. En de tweede fout betreft Mozilla, waar het grijze vlak niet door loopt (dit komt door het toggle-en, want je ziet soms in een flits dat de breedte veranderd, maar waardoor dit komt?).

Wie heeft hier een antwoord op?

Alvast bedankt.

Vormkracht10

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
hmmm, je maakt volledig verkeerd gebruik van tabellen, ik zou zeggen, kijk eerst eens naar het gebruik van lijsten in deze context....

er is op dit moment een topic van alarmnummer gaande in W&G waarin door Cheatah een fraaie oplossing is gepost voor jou probleem...

topic alarmnummer
[rml][ css] positioneren layers.[/rml]

[ Voor 14% gewijzigd door faabman op 04-04-2004 21:16 ]

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2025
faabman schreef op 04 april 2004 @ 21:14:
hmmm, je maakt volledig verkeerd gebruik van tabellen, ik zou zeggen, kijk eerst eens naar het gebruik van lijsten in deze context....

er is op dit moment een topic van alarmnummer gaande in W&G waarin door Cheatah een fraaie oplossing is gepost voor jou probleem...

topic alarmnummer
[rml][ css] positioneren layers.[/rml]
Ik werk normaal ook met div's, maar omdat dit een forumlistning-achtig iets wordt, leek het mij verstandiger te werken met tabellen. Inprincipe is dit geen foute manier, hetzelfde geldt voor het werken met formulieren (is idd geen tabulaire data, maar probeer het maar eens met div's).

Maar onderhand ben ik er al wel uitgekomen.

Vormkracht10