Toon posts:

[E-tech wless router] BitTorrent poorten openen

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds ik me router heb niet echt hoge d/l snelheden, voorheen wel,ik weet zeker dat het aan me router ligt, want voorheen werd het bolletje bij Shadow's bitTorrent steeds groen, en nu blijft het op geel hangen.
Ik heb deze topic reeds doorgelezen BitTorrent Download Snelheid te laag? maar kon er niet echt wijzer uit worden
Ik heb een E-tech wireless router, en als ik naar http://192.168.1.1 ga (het adres van me router) Dan kom ik in een menu, met een kopje open ports
Maar als ikdaar dan die bittorent poorten open, en opsla, gaat me inet verbinding weg, en start enkele seconden daarna weer op en als ik dan weer naar http://192.168.1.1 ga, staat alles weer op standaard.
Wie helpt mij?

Router:E-tech Model: WLRT03

Verwijderd

Klinkt alsof je router crasht op de ingevoerde gegevens. Kan je een screenshotje maken van de gegevens die je invoert? Welke firmware versie zit er in de router, is er een nieuwere versie? Probeer het ook eens op een andere computer, of met een andere browser...

Als je die poorten niet opent blijft het BT lampje inderdaad geel en download je met slechts een paar k/sec.

Verwijderd

Topicstarter
Er is wel een nieuwere firmaware beschikbaar geloof ik.
Hier een screenie van waar Ik denk dat ik het moet invoeren

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.devries27/ports1.jpg

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:03

GaMbiNo

1337

Ik heb exact dezelfde router en ik herken het ten dele...
Ik heb wel het idee als de router nogal zwaar belast wordt dat alles wat gaat vertragen, ik heb dit echter niet als ik als enige via de server zit te internetten dan heb ik gewoon een goede snelheid.

Ik heb overigens de nieuwste firmware.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar het gaat om BitTorrent.
Iets houd me (hoge) d/l speed tegen.
Misschien maar eens Firmware upgraden.

Verwijderd

Dit lijkt me inderdaad wel de juiste plek. Dus jij vult in de bovenste regel in...

6881 ~ 6889 TCP 192.168.1.2

...klikt op de knop 'Ok'. De router reset en de instelling is weer weg? In dat geval zou ik maar eens met de helpdesk bellen/mailen van E-tech.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ze blijven nu staan. maar internet gaat daarna nog steeds ff weg(miss hoort dat ook wel :) )
Maar het heeft iig geen effect op BitTorrent(de indicator blijft op Geel staat, terwijl ik up-en download

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 20:00 ]

Verwijderd

Ik kan er niet veel zinnigs meer over zeggen, je geeft geen info over je instellingen en configuratie.

Verwijderd

Topicstarter
helemaal wel
Ikz eg toch welk product ik gebruik, en ik geef een screenshot.

Verwijderd

Niet helemaal. En dat blijkt uit het feit dat ik je nu moet vragen wat het IP adres van je PC is. Basisinformatie. Ik neem aan dat het 192.168.1.2 is maar dat hoeft niet zo te zijn... Verder is over een screenshot met instellingen meer te zeggen dan over een leeg scherm. :/

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:45:
Er is wel een nieuwere firmaware beschikbaar geloof ik.
Hier een screenie van waar Ik denk dat ik het moet invoeren

[afbeelding]
Het is inmiddels opgelost, ik moest die poorten invoeren bij Special Appliations, nu werkt alles naar behoren
iig bedankt

Verwijderd

zelfde probleem...maar ik weet niet wat ik bij special app meot invullen!???
wnat ik wil ook steeds dlen met Bioterent shit:P maar gaat sloom :S

Jonghaur

Verwijderd

KAN IEMAND MIJ DAN HELPEN?????? AUB :D

Verwijderd

Nee sorry, je gebruikt teveel vraagtekens en hoofdletters! :P Goed serieus nu...

protocol: TCP
externe ip: je publieke IP of 0.0.0.0
interne ip: IP adres van je PC
externe poort: ligt aan je BT client maar meestal 6881
interne poort: zelfde als externe poort

Soms hoef je minder gegevens in te vullen bijvoorbeeld alleen protocol, interne ip en poortnummer maar dat is afhankelijk van je router. Gezien de hoeveelheid informatie die je verstrekt kan niemand je waarschijnlijk verder helpen.

Succes!

Verwijderd

http://home.wanadoo.nl/c.f.chia/naamloos.JPG

SORRY..maar volgens mij moet hier wat anders
kopie de link na adresbalk voor foto ;)
ik weet dusz niet wat hier moet :S

Verwijderd

Beetje anticipatie kan toch wel verwacht worden? De range die je moet openzetten voor dat programma (hierboven staat 6881-6889, maar check het even door te zoeken met Google) vul je in bij "Incoming" en dan moet het werken. Eventueel probeer je contact op te nemen met de topicstarter van dit topic om te vragen wat hij precies ingevuld heeft.

Ik zie in dit topic van jou 0,0 eigen initiatief om ook zélf wat uit te zoeken met betrekking tot hoe je dit moet doen, het enige is dat je dit topic hebt gevonden. Het meeste staat gewoon al in dit topic en jij moet in ieder geval de moeite nemen om er zelf even wat me te klooien.

Lees eens aandachtig door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.