Toon posts:

[Counterstrike] modt.txt plaatje invoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus bezig een counterstrike 1.5 server op te zetten, werkt op zich allemaal prima.

Nu krijg je dus zo'n welkomst tekstje als je de server joined, ik wil hier graag een plaatje invoegen (de file in kwestie is modt.txt in C:\Sierra\Half-Life\cstrike )

hoe doe ik dit? :? html werkt niet, hij ziet alles als tekst, terwijl ik wel eens servers heb gezien waarbij gewoon plaatjes e.d. erin stonden.

heb google, counterstrike.nl, de officiele commands list/site geprobeerd, zonder resultaat :'(

Verwijderd

Weet je dat zeker? Ik heb nog nooit eeen plaatje gezien in de welcome message.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 17:52:
Weet je dat zeker? Ik heb nog nooit eeen plaatje gezien in de welcome message.
dat weet ik zeker, bijvoorbeeld de servers van uk2 hebben dat

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kan alleen bij 1.6 ;)

Verwijderd

Daarom heb ik het dus nog nooit gezien. :)

CS 1.6 IS DEAD. LONG LIVE CS 1.5.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
1.6 !

Verwijderd

Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit een plaatje gezien, ook niet bij UK2.

Wel overal in de maps van die reclame(vooral UK2 .. plaatjes die altijd jou kant op staan(assault binnen boven de 3 gestapelde containers)

Misschien moet je proberen de admin van een server met zo'n plaatje bij je friends toe te voegen, kun je het er rustig over hebben ;)

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Ik geloof dat de MOTD sinds 1.6 met html te editen is. Daarom zie je vaak van die witte achtergronden bij de motd's.

Probeer eens html code met de url van het plaatje in je motd.txt te voeren? Wie weet komt er vervolgens een plaatje op te proppen.

Ik weet in ieder geval zeker dat er in de readme/manual van 1.6 iets over html stond.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Pagina: 1