[css] list style type werkt niet helemaal

Pagina: 1
Acties:

• RSD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02-2017
Hieronder staat mijn menuutje als ik nu een list-style-type toevoeg bij de navlist ul of li, laat hij geen list-style-type zien... Weet iemand wat ik fout doe. En weet iemand ook in welke browsers dit allemaal compatible is en en wat zou ik te zien krijgen in een incompatible browser?

[code]
#navlist {
position: relative;
left: 0px;
top: 17px;
}

#navlist ul {
margin: 0;
padding: 0;
font-family: Arial, verdana;
font-size: 11px;
}

#navlist li {
margin: 0 0 0 0;

}

#navlist a {
display: block;
padding: 2px 2px 2px 2px;
width: 150px;
background-color: #e5e5e5;
}

#navlist a:link, #navlist a:visited {
color: #000;
text-decoration: none;
}
#navlist a:hover {
background-color: #c7c7c7;
color: #000000;
}
[code]

[ Voor 3% gewijzigd door RSD op 04-04-2004 17:14 ]

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
In welke browser laat ie niets zien dan?
En wat doet ie nu? Misschien is het handig om het ff online te zetten met een linkje :)

Hier een kort lijstje met de meest belangrijke browsers (correct me if I'm wrong)Wat je misschien ook wel wilt gebruiken is lynx, zodat je kan zien hoe je site er in een text-browser uitziet. Ook Safari zou je misschien wel willen testen, maar hiervoor heb je wel een Mac nodig.
[/list]

Verwijderd

Je marges zijn te klein, waardoor de bullets van de list-items buiten het element vallen. Sommige browsers laten ze dan alsnog zien maar IE niet, voor zover ik weet. Speel dus met je marges totdat de bullets zichtbaar worden.

Specifieker: je left-margin (natuurlijk). ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 17:53 ]

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Wellicht dat je met wat spelen met list-style-position:inside; wat kan bereiken :)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• RSD
www.mplay.nl/tegelgigant.com en dan het rechtermenu. Ik heb gevarieerd ed... maar ik krijg geen bullet te zien. Ik wil eigenlijk een square, maar die krijg ik ook niet te zien.

Weet iemand wat ik moet toevoegen? Zodat het wel lukt? Ik heb mijn probeersels nu weer eraf gehaald.

• RSD
Het is me nog steeds niet gelukt... iemand?

Verwijderd

Wat heb je dan geprobeerd? 'margin-left:2em' zou ze moeten laten zien (getest).
Pagina: 1