Toon posts:

[disc] Features voor in een veilige webserver

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 392 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het enige dat er na de getuid() check wordt gedaan is setuid() en setgid(). De LD_PRELOAD truuk kan dus geen kwaad.

Verwijderd

Topicstarter
Hiawatha 3.0 is uit!!

SSL support en eindelijk een goed werkende make install! Ik ben blij :)

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 16:29
Feli! ik las topic sowieso al een tijdje, maar ik ga em denk ik es maar proberen:)

Verwijderd

Topicstarter
FlowinG schreef op 02 september 2004 @ 02:29:
Feli! ik las topic sowieso al een tijdje, maar ik ga em denk ik es maar proberen:)
Ben benieuwd! Graag je feedback, positief en negatief. Wil graag alles horen.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 08:46:
[...]

Ben benieuwd! Graag je feedback, positief en negatief. Wil graag alles horen.
Ik wil deze discussie in dit geval een klein beetje bijsturen :) Een discussie over features voor een goede webserver heb ik geen problemen mee. Eventueel bediscussieerbaar is de gebruikte code en implementaties van bepaalde zaken. (zoals in [rml]sh0wtime in "[ disc] Features voor in een veilige webs..."[/rml])

Echter, het moet geen support draadje worden van jouw applicatie :) Daar is Programming & Webscripting de plek niet voor :) Dit geldt ook voor 'gebruikersfeedback' als: "Mooie applicatie", "Hij doet het goed","Hoe installeer ik het?" etc :)

[ Voor 6% gewijzigd door gorgi_19 op 02-09-2004 08:52 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Heb je wel een beetje gelijk in. Specifieke dingen over Hiawatha en feedback graag via de feedback optie op de website. Webserver algemene dingen en nieuwe security-ideeen via deze thread. Oke?
Pagina: 1 2 Laatste