Hallo mijn Logitech Z-640 heeft het begeven, nu wil ik het graag openen en kijken wat er mis is. Maar ik weet niet hoe, ik heb al aan de achterkant schroefjes losgehaald, maar wilt nog steeds niet openen. Wat kan er mis zijn ? waarom hij aan wilt ? Bedankt.
Meestal is een subwoofer luchtdicht, dus het zal wel dichtgekit zijn... Verder zitten er misschien schroefjes onder stickertjes?
Verder kun je mss wat meer info geven, foto's posten e.d.
Als je nog garantie hebt: neem contact op met Logitech customer support, die doen ook niet zo moeilijk over het algemeen
Succes
edit:
Benelux (B, LUX, NL)
Logitech Benelux
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)33-451 17 77 Trade Sales Enquires
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help
Verder kun je mss wat meer info geven, foto's posten e.d.
Als je nog garantie hebt: neem contact op met Logitech customer support, die doen ook niet zo moeilijk over het algemeen
Succes
edit:
Benelux (B, LUX, NL)
Logitech Benelux
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)33-451 17 77 Trade Sales Enquires
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help
[ Voor 26% gewijzigd door Res-q op 04-04-2004 17:02 ]
en zo is het voorspeld!
O.k bedankt, maar ik kan geen bon vinden vandaar. Zo ziet het ongveer eruit de subwoofer http://www.bigbruin.com/reviewpics/logiz640/logitech0025.jpg
Bij Logitech heb je ook geen bon nodig. Er zit twee jaar garantie op, dus als t apparaat minder dan twee jaar oud is, gewoon ff bellen naar Logitech, die doen zoals ik zei niet zo moeilijk. Mijn Logitech Internet Navigator SE toetsenbord was kapot, donderdag gebeld, ik moest het USB stekkertje er afknippen en opsturen naar Zwitserland, en maandag had ik een nieuw toetsenbordVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 17:04:
O.k bedankt, maar ik kan geen bon vinden vandaar. Zo ziet het ongveer eruit de subwoofer http://www.bigbruin.com/reviewpics/logiz640/logitech0025.jpg
en zo is het voorspeld!
heb je dat bord toevallig nog? ik heb deze ook, maar mn "E" toets heeft een keer een burn-in gehad van een brandende sigaret... ik kon van logitech geen nieuwe toetsen meer krijgen, dus heb ik em wat opgelapt met 2 componenten plamuur en een likje zwarte verf. als je em nog hebt, wil ik graag de "W", "E", en "R" wel van je overnemen. dan ziet dat er weer wat netjes uitRes-q schreef op 04 april 2004 @ 17:11:
[...]
Bij Logitech heb je ook geen bon nodig. Er zit twee jaar garantie op, dus als t apparaat minder dan twee jaar oud is, gewoon ff bellen naar Logitech, die doen zoals ik zei niet zo moeilijk. Mijn Logitech Internet Navigator SE toetsenbord was kapot, donderdag gebeld, ik moest het USB stekkertje er afknippen en opsturen naar Zwitserland, en maandag had ik een nieuw toetsenbord
(de SE is toch de zwarte uitvoering toch?)
plz mail me!
[ Voor 6% gewijzigd door FiXeL op 04-04-2004 17:24 ]
Check je mail...FiXeL schreef op 04 april 2004 @ 17:23:
[...]
heb je dat bord toevallig nog? ik heb deze ook, maar mn "E" toets heeft een keer een burn-in gehad van een brandende sigaret... ik kon van logitech geen nieuwe toetsen meer krijgen, dus heb ik em wat opgelapt met 2 componenten plamuur en een likje zwarte verf. als je em nog hebt, wil ik graag de "W", "E", en "R" wel van je overnemen. dan ziet dat er weer wat netjes uit
(de SE is toch de zwarte uitvoering toch?)
plz mail me!
en zo is het voorspeld!
thnx, je hebt al bericht terug
maar om even op het probleem van TS terug te komen, logitech doet echt niet moeilijk over dit soort dingen. met mn tobo had ik dus dat verkoolde toets probleem, en ze zouden zien of ze nog een rma bordje konden vinden... maar gezien je alleen de usb stekker moet opsturen voor een vervangend bord, lijkt het me dat ze die niet hebben liggen
Pagina: 1