Toon posts:

het alcatel 535 - topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
alcatel 535

Na het verliezen van een siemens s55 tydens biken, werd het toch tyd voor een nieuwe telefoon [niet al te duur, wegens verliesangst]. Ik was op zoek naar een GPRS telefoon met een kleurenscherm (met een goede qualiteit; persoonlijk vond ik de qualiteit van de s55 tegenvallen; te grote pixels) & met eenvoudige connectiviteit mogelijkheden met de PC.
Na wat " research" stuitte ik op de alcatel 535 voor 89,95 (prepaid incl 15 beltegoed KPN/HI) een schappelijk bedrag leek mij.

De phone is nu 1dag in mijn bezit en ik ben er tot dusver zeer tevreden over; mooi helder display goede interface goed geluid, & vooral de oplossing die alcatel heeft bedacht om te kunnen gamen op het toestel is erg goed (telefoon 90graden draaien en gamen gaat met de joystick). UIteraard ben ik op zoek naar goede links voor games ed voor deze mobiel en jullie ervaringen.

Specificaties:

*Afmetingen: 106 x 47 x 19,5 mm
*Gewicht: 87 g
*Accu: Li-lon (800 mAh)
*Standby-tijd: tot 300 uur (Paging 5, static)
*Gesprekstijd: tot 7 uur (Pmin, 50% DTX)
*Beeldscherm: kleurenscherm met 4096 kleuren (128 x 128 pixels, 33 x 33 mm)
*Spraaksturing, voice dialling, voicememo
*Uitwisselen van Vcard en Vcalendar
*Agenda en takenlijst
*Telefoonboek met meerdere velden (maximaal 800 contactpersonen)
*MMS, EMS, SMS
*Infraroodpoort, speciale USB-poort (alleen als accessoire)
*Synchronisatie met PC en remote server
*Ondersteunde bestandsformaten: JPG, GIF, aGIF, PNG, BMP, MIDI, SP-MIDI, i- Melody, AMR
*Componeren van beltonen, opnemen van beltonen, polyfone melodieën en geluidseffecten
*Conferentiegesprek (maximaal 5 deelnemers)
*Calculator, omrekenen van valuta, wereldklok
*Spraakcodering (EFR / FR / HR)
*Dual band E-GSM 900/1800
*WAP NG via GPRS klasse 10
*SATK Klasse 3 versie 99

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/alcatel/535/pic2.jpg

voor een review en meer plaatjes ga naar het volgende adress:

http://www.mobile-review.com/review/alcatel-535-en.shtml

concurenten:

Samsung C100, Siemens M55, Siemens C60, Nokia 3100

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 16:58 ]

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Dit is voor de middelklasse een hele leuke telefoon. Zeker de 735 uitvoering die je nu in prepaid bij Orange kunt krijgen. Maar er zijn een paar nadelen aan. Het design spreekt minder aan dan bijv. de Siemens M55, het merk is niet zo bekend en deze phone heeft geen camera (de 735 wel).
Bovendien heeft Vodafone nu veel aanbiedingen met live! prepaid zodat deze telefoon (helaas) niet interessant is voor de meeste mensen. Maar als je niet naar het uiterlijk kijkt is het zeker een leuk ding.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel een probleem, ik heb de telefoon laten unlocken, alles functioneert, echter het lijkt of GPRS nog steeds gelocked is, kan dat? Of steekt ergens anders het probleem.