Ik heb sinds gister de ATi Radeon 9800SE All In Wonder gekocht (@ pro) maar krijg ik problemen met de TV-tuner.
Ik had in het begin gewoon de drivers van de CD gebruikt (Catalyst en MMC) en hiermee begon het probleem al.
Telkens als ik met de TV-tuner uitgebreid laat scannen naar zenders loopt ie bij 13% vast.
Bij het snel scannen kan ie helemaal niks vinden.
Toen dacht ik maar.. laat ik even mijn kaartje gaan modden met de Modded drivers van ocfaq.com.. Softmodden is nu gelukt en eventjes overgeklokt naar 380/340 voor Pro snelheid
Ik had maar ook even DX9b geinstalleerd en de nieuwste MMC (8.9).
Hierdoor kwam het wel bekende probleem dat hij de TV-tuner niet kan laden.
Dus maar de patch van Microsoft geinstalleerd.
Start me tv-tuner weer op en kom ik weer bij die wizard voor het scannen van die zenders.
En weer loopt ie bij 13% vast.
Het ligt dus niet aan de drivers die ik gebruik!
Ik heb de WDM drivers ook al een aantal keer geinstalleerd.
Aangezien MMC iedere keer vastloopt weten jullie misschien een fix daarvoor?
of een ander mooi Multimedia center programma waarmee ik TV kan kijken en mijn Remotewonder kan gebruiken??
Beyond TV heb ik al geprobeerd en die werkt nogal lastig aangezien hij niet fine-tuned en dus ruis-achtige zenders en het probleem is dat hij geen zenders kan ontvangen zoals bv. S16.
Ik heb geen hoe dat moet.
PC Specs:
Qtec 350 Watt
MSI nForce K7N2 Delta
AMD Athlon XP 2200+ @ 1.8GHz
256MB DDR
ATi Radeon 9800SE All In Wonder 256bits 128mb DDR @ Pro 380/340 MHz
SB Live! 5.1 Digital
Alvast hartelijk bedankt!!!
Ik had in het begin gewoon de drivers van de CD gebruikt (Catalyst en MMC) en hiermee begon het probleem al.
Telkens als ik met de TV-tuner uitgebreid laat scannen naar zenders loopt ie bij 13% vast.
Bij het snel scannen kan ie helemaal niks vinden.
Toen dacht ik maar.. laat ik even mijn kaartje gaan modden met de Modded drivers van ocfaq.com.. Softmodden is nu gelukt en eventjes overgeklokt naar 380/340 voor Pro snelheid
Ik had maar ook even DX9b geinstalleerd en de nieuwste MMC (8.9).
Hierdoor kwam het wel bekende probleem dat hij de TV-tuner niet kan laden.
Dus maar de patch van Microsoft geinstalleerd.
Start me tv-tuner weer op en kom ik weer bij die wizard voor het scannen van die zenders.
En weer loopt ie bij 13% vast.
Het ligt dus niet aan de drivers die ik gebruik!
Ik heb de WDM drivers ook al een aantal keer geinstalleerd.
Aangezien MMC iedere keer vastloopt weten jullie misschien een fix daarvoor?
of een ander mooi Multimedia center programma waarmee ik TV kan kijken en mijn Remotewonder kan gebruiken??
Beyond TV heb ik al geprobeerd en die werkt nogal lastig aangezien hij niet fine-tuned en dus ruis-achtige zenders en het probleem is dat hij geen zenders kan ontvangen zoals bv. S16.
Ik heb geen hoe dat moet.
PC Specs:
Qtec 350 Watt
MSI nForce K7N2 Delta
AMD Athlon XP 2200+ @ 1.8GHz
256MB DDR
ATi Radeon 9800SE All In Wonder 256bits 128mb DDR @ Pro 380/340 MHz
SB Live! 5.1 Digital
Alvast hartelijk bedankt!!!