Toon posts:

[XP] windows mixer verdwenen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het programma windows geluidsmixer is van mijn computer verdwenen.??????
Nu heb ik het programma music cleaning lab gekocht om wat oud vinyl op cd te zetten, maar de instellingen werken niet zonder de windows mixer.
Ik werk met XP/pro, ook in het configuratiescherm onder geluid kan ik niets instellen, krijg dan de foutmelding "kan SndVol32.exe niet vinden, ga naar software om dit programma te installeren"maar dat lukt mij dus niet.
HHHHHEEEEEELLLLLP!!!!!!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En waarom lukt dit je niet? Wat heb je al geprobeerd? Ik krijg niet echt de indruk dat je veel info geeft, of veel geprobeerd hebt, getuige je slotzin :)

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:00
Zo te horen zijn óf je geluidskaart drivers weg, óf je hebt je geluidskaart ge-disabled in je BIOS.

Maar wat is ign de Windows Mixer :?

Whoop!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar software ga in het configuratie scherm en dan windowsonderdelen toevoegen ga, vind ik de mixer nergens in de lijst. Kan hem dan ook niet toevoegen. De geluidskaart werkt wel, met spellen enzo. Die kan dan niet gedisabeld zijn, dacht ik zo.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 13:38

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 16:25:
Als ik naar software ga in het configuratie scherm en dan windowsonderdelen toevoegen ga, vind ik de mixer nergens in de lijst. Kan hem dan ook niet toevoegen. De geluidskaart werkt wel, met spellen enzo. Die kan dan niet gedisabeld zijn, dacht ik zo.
Je hebt dan ook gekeken onder Accessoires en dan Multimedia?

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Topicstarter
Als ik onderaccessiores kijk staat er alleen ; achtergronden voor bureau blad, document sjablonen, muisaanwijzers, Paint, plakboeken, rekenmachine en speciale tekens.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je Start -> Run -> Sndvol32 uitvoert - start je Windows 'mixer' dan ook niet?

Verder pas ik je topic titel even aan zodat het OS in je topic titel staat - probeer daar ook zelf even op te letten :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee dan start hij ook niet op, maar ik heb inmiddels een oplossing gevonden nl:
alle bureau-accessoires verwijderen en daarna weer opnieuw installeren en toen was ie er weer.
Allemaal bedankt voor de respons. _/-\o_

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:00
Vind het vreemd dat als je je bureau accessoires opnieuw installeert dat de Volume regeling ineens wel te vinden is (sndvol32.exe) maar... als het verholpen is :)

Heb jij (of ander fam lid) dit niet per ongeluk verwijderd?

Whoop!

Pagina: 1