Philips DVDRW824 dual layer of niet ?

Pagina: 1
Acties:

• Left
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 20:43
Ik ga binnenkort een dvd writer aanschaffen, en om op de toekomst voorbereid te zijn wil ik dat 'ie ook dubbellaags kan schrijven.

Nu las ik laatst hier dat Philips firmware gaat aanbieden waarmee je hun bestaande 824 branders dubbelzijdig kunt laten branden. Toen ik dat gelezen had leek de dvdrw824 me wel een voordelige keus.
Alleen nu las ik hier weer iemand die dit bericht tegensprak. Ik heb ook even op de site van Philips gezocht en kan de bewuste firmware nergens vinden.

Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. Wie weet er meer ? Heeft iemand toevallig deze firmware wel gevonden ?

Verwijderd

Beste Left,

Er komt idd een firmware upgrade voor de Philips DVDRW824, maar dit is niet een upgrade voor dubbellaags. Dit is een update die gekocht moet worden en dan kan je met deze DVD brander DVD-R/-RW branden. Hij kan nu alleen nog maar DVD+R branden.
Ik dacht dit ook en ben er dus ingetuimpt. :(

Mzzlz ICEMAN2005

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Left schreef op 04 april 2004 @ 15:46:
...waarmee je hun bestaande 824 branders dubbelzijdig kunt laten branden. Toen ik dat gelezen had leek de dvdrw824 me wel een voordelige keus.
Dubbelzijdig kan met iedere dvd-brander natuurlijk. Maar ik neem aan dat je je gewoon vertikt hebt en het verschil wel weet :)

Verwijderd

dat wist ik ook niet dat elke DVD brander dubbelzijdig kan branden :?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-03 15:54

Korakal

Up up up!

Vertaal 'layer' eens goed? O-)

dubbellaags dus; dat is heel wat anders dan dubbelzijdig

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Nogmaals: de 824 kan je niet herflashen nnaar dubbellaags. Iemand heeft dat ooit verkeerd verstaan en dat verder verkondigd... En velen hoorden dat wel erg graag. Helaas.

In de eerste link zag ik dat trouwens niet echt staan....

[ Voor 16% gewijzigd door Angels2 op 05-04-2004 20:59 ]

Pagina: 1