Mocht het zo zijn dat ik deze vraag ik de verkeerde topic heb gesteld, dan mijn excuses er voor.
Nadat ik mijn laptop (E3245) van Packard Bell heb geformatteerd en opnieuw winxp home heb geïnstalleerd zonder toeters en bellen van Packard Bell. Zie ik in apparaat beheer een fout melding staan van een onbekende apparaat. Dit is wat hij aangeeft:
apparaattype: overige apparaten
fabrikant :onbekend
Wat zijn de stappen die ik heb gedaan om informatie/drivers te vinden van deze apparaat.
*Op google gekeken.
*Op de website gekeken van Packard Bell. En alle drivers geïnstalleerd.
*Helpdesk gebeld van Packard Bell.
*Op de website gekeken van VIA en een aantal drivers geïnstalleerd.
*Op deze forum gekeken voor informatie (11 resultaten gevonden maar niet de oplossing van mijn probleem)
Nu ben ik al een paar dagen bezig om deze apparaat werkend te krijgen. Maar tot nu toe geen resultaat. Hopelijk hebben jullie een antwoord op mijn vraag hoe ik deze apparaat werkend krijg.
dit is mijn moederbord gegevens :
Moederbord
CPU Type : Mobile AMD Athlon XP-A, 1800 MHz (3 x 600) 2400+
Moederbordnaam : NEC COMPUTERS INTERNATIONAL NEC Versa Premium
Moederbord Chipset: VIA VT8372 ProSavageDDR KN266
Systeemgeheugen : 480 MB (DDR SDRAM)
BIOS Type : Insyde (05/06/03)
Nadat ik mijn laptop (E3245) van Packard Bell heb geformatteerd en opnieuw winxp home heb geïnstalleerd zonder toeters en bellen van Packard Bell. Zie ik in apparaat beheer een fout melding staan van een onbekende apparaat. Dit is wat hij aangeeft:
apparaattype: overige apparaten
fabrikant :onbekend
Wat zijn de stappen die ik heb gedaan om informatie/drivers te vinden van deze apparaat.
*Op google gekeken.
*Op de website gekeken van Packard Bell. En alle drivers geïnstalleerd.
*Helpdesk gebeld van Packard Bell.
*Op de website gekeken van VIA en een aantal drivers geïnstalleerd.
*Op deze forum gekeken voor informatie (11 resultaten gevonden maar niet de oplossing van mijn probleem)
Nu ben ik al een paar dagen bezig om deze apparaat werkend te krijgen. Maar tot nu toe geen resultaat. Hopelijk hebben jullie een antwoord op mijn vraag hoe ik deze apparaat werkend krijg.
dit is mijn moederbord gegevens :
Moederbord
CPU Type : Mobile AMD Athlon XP-A, 1800 MHz (3 x 600) 2400+
Moederbordnaam : NEC COMPUTERS INTERNATIONAL NEC Versa Premium
Moederbord Chipset: VIA VT8372 ProSavageDDR KN266
Systeemgeheugen : 480 MB (DDR SDRAM)
BIOS Type : Insyde (05/06/03)