alternatief voor Dell inkt-cartridge

Pagina: 1
Acties:

• matjepet
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:38
Hoi,

Thuis hebben wij een Dell-printer staan (was 'n aanbieding en kreeg je bij aanschaf van computer) Maar de inktcardridge is redelijk snel leeg. Dit zou op zich niet een verschrikkelijk groot probleem zijn, ware het niet dat de inktcardriges van Dell redelijk prijzig zijn (net zoals andere merken). Alleen voor HP/Canon etc. inktcardridges heb je tegenwoordig veel goedkopere alternatieven (bijv. Pelikan)

Voor zover ik het weet zijn er nog geen alternatieven voor de Dell-printers en ben je dus genoodzaakt de dure bij Dell te bestellen.
Nou was het mijn vraag ofdat iemand weet dat er al alternatieven bestaan of dat er mensen zijn die weten dat deze alternatieven er aan komen/in de maak zijn?

Groeten Matthias

Verwijderd

zelf bijvullen :)

Verwijderd

volgens mij is dell wbt printers alleen maar sticker-plakker. zoek dus ff uit welke printer je echt hebt, en kies daar een wecare-kloontje voor :)

oeps, klein speurtochtje leert dat dell inmiddels ook zelf printers maakt :X

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 15:46 ]

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
tegen de muur aangooien, naar de winkel een nieuwe printer halen waar wel refils voor te krijgen zijn en er van geleerd hebben dat gratis niet altijd goedkoop is 8)

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 15:45
misschien een foto van dat ding en de catridges? vaak zijn het volgens mij gewoon lexmarks e.d.