[RTCW:ET] Crasht

Pagina: 1
Acties:

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-01 12:31
Oi,

Enemy Territory springt bij mij altijd na een tijdje terug naar de desktop. Soms tijdens het spelen, soms tijdens het connecten en soms zelfs als ik alleen nog maar in het hoofdmenu zit. Ik heb echt alles geprobeerd:
- ET en Windows opnieuw installeren
- andere NVIDIA drivers
- /pb_system 1 en /pb_security 0
- Windows XP compatibility modus (98 / ME en 2000)
- instellingen op "Set Recommended" gezet
- ...

maar nix helpt.

Ik heb een:
- AMD Athlon XP 2600+
- 512 MB PC3200 (@ 2700 dus)
- ASUS A7V8X-X
- GeForce4 TI4200 (Met 56.64 driver (maar ook met 45.23 geprobeerd))
- IBM/Hitachi 120GB 8MB cache 7200 RPM
- ...

Weet iemand een oplossing?

[ Voor 9% gewijzigd door DanceTrend op 04-04-2004 15:03 ]

• DanceTrend
Niemand? :'(

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Via 4-in1 drivers?

• Hahn
  • Laatst online: 16:42
Op een moederbord met nForce chipset :?

Maar je zou natuurlijk wel de nForce drivers kunnen proberen :P

The devil is in the details.

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
December schreef op 05 april 2004 @ 16:19:
[...]
Op een moederbord met nForce chipset :?

Maar je zou natuurlijk wel de nForce drivers kunnen proberen :P
Argh, waar is de tijd gebleven dat Asus logische nummering had en de eerste leter voor AMD of Pentium stond, en de derde voor VIA of SIS ofzo :(

edit:
Volgens mij is die goeie tijd nog niet voorbij, volgens http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=A7V8X-X&langs=01 gaat het gewoon om een VIA bordje?

[ Voor 18% gewijzigd door sdomburg op 05-04-2004 16:30 ]

• Hahn
  • Laatst online: 16:42
Ow wacht, ik zat 'm door elkaar te halen met de ASUS A7N8X-X, daar hoor je namelijk veel over :X

My bad :>

The devil is in the details.

• DanceTrend
Er zit wel degelijk een Via chipset op.. A7V8X-X..

Ik heb gewoon de laatste Via drivers (4.51).. En andere spellen doen het wel goed :? Nouja ik kan nog wel eens een oudere driver proberen.. Als dat zin heeft?

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

Ik zat van het weekend op een LAN waar een aantal mensen deze problemen ook hadden, zeker een stuk of 5. Eigenlijk waren er 2 oorzaken, of warmte of een slechte voeding.

Wat zijn de temperaturen en spanningen ? Installeer bijvoorbeeld moederbord monitor om dit in de gaten te houden. (http://mbm.livewiredev.com/)

• DanceTrend
- Temps zijn niet byzonder hoog.. CPU wordt ongeveer 55 graden, aldus SpeedFan 4.11
- Ik had al een andere voeding (Chieftec 360 Watt) geprobeerd, hielp ook niets..

En ik kan ook uren lang andere spellen doen zonder problemen te hebben.. :?

[edit]
Oja voltages:
+3.3 = 3.23
+5 = 4.89
+12 = 12.10

aldus SpeedFan 4.11..
De voeding is een Q-Tec 350 Watt.. Ik lees er niet zulke goede verhalen over maar de winkel zei dat ie wel goed was en ik kan dus ook andere spellen doen.. :)

[ Voor 34% gewijzigd door DanceTrend op 05-04-2004 17:37 ]

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:38
Is heel gewoon bij rtwc:et dat deze random crasht. Is al vaker gebeurd bij veel verschillende mensen, lees de "Enemy Territory deel ?"-en maar eens door in Spielerij - Games & Discussies.
Op het forum van de ontwikkelaars van dit gratis spel staan als ook veel hints en tips.

• DanceTrend
Sybr_E-N schreef op 05 april 2004 @ 17:40:
Is heel gewoon bij rtwc:et dat deze random crasht. Is al vaker gebeurd bij veel verschillende mensen, lees de "Enemy Territory deel ?"-en maar eens door in Spielerij - Games & Discussies.
Op het forum van de ontwikkelaars van dit gratis spel staan als ook veel hints en tips.
Ik heb eens gekeken, maar ik zie nergens een oplossing.. Alleen dat er idd veel andere mensen zijn die er ook last van hebben. Maar een paar maanden geleden draaide het spel nog perfect, alleen de laatste tijd crasht ie steeds eerder en vaker, terwijl ik nix veranderd heb.

• DanceTrend
Hmm ik denk dat ik weet wat het probleem is.. Ik heb net ET opnieuw geinstalleerd en kan nu uren achter mekaar spelen op een originele server.. Dus niet een server met zijn eigen pk3 files.. Als ik daar op ga spelen dan springt ie terug naar de desktop.

Verwijderd

ff je autodown aanknallen :9

voeg het volgende toe aan je et cfg in main directory:

seta cl_allowDownload "1"

// nu gaat ie automatisch die pk3 tjes downen die er nodig zijn :) (je moet wel een server kiezen met een snelle download anders kan het soms wel ff duren fragland is een goeie)

ook kan het handig zijn om wellicht de laatste patches en updates sinds final version te halen iig patch 1.02 lijkt me. Op rtcwfiles.com vind je alles wat je nodig hebt.

GAME on :P

btw als je op de punkbuster waarschuwingen en berichten let en deze noteert kan er gerichter advies worden gegeven...
Pagina: 1