msn meerdere logins saven

Pagina: 1
Acties:

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-01 21:56
ik heb win 98 met msn 5.0 en messenger plus!
Hoe kan ik meerdere logins saven??? nu moet ik elke x als iemans msn op mijn pc heeft gebruikt mijn login opnieuw intypen!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

XP gebruiken :p Oftewel, volgens mij kan dat niet in 98

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je je emailadres invoert, dan moet ie gewoon in de drop-down list komen volgens mij. Dat heeft niets met je windows van doen, messenger slaat die dingen op.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

G33rt schreef op 04 april 2004 @ 14:54:
Als je je emailadres invoert, dan moet ie gewoon in de drop-down list komen volgens mij. Dat heeft niets met je windows van doen, messenger slaat die dingen op.
Bij mij verschilde dit toch wel degelijk. In 98 krijg ik in ieder geval geen drop down list.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik wil eigenlijk meerdere logins saven MET wachtwoord, dat je gewoon *KLIK* kan inloggen.

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:49
Ga msn messenger 6 eens downloaden, daarmee moet het lukken.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Door PcFer - Sunday 04 April 2004 14:57

Ga msn messenger 6 eens downloaden, daarmee moet het lukken.
Je kunt daarmee toch niet instellen dat hij voor twee email adressen het wachtwoord opslaat? als het wel kan, hoe? kan het namelijk ook wel gebruiken :)

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:49
LifeTecH schreef op 04 april 2004 @ 15:07:
[...]

Je kunt daarmee toch niet instellen dat hij voor twee email adressen het wachtwoord opslaat? als het wel kan, hoe? kan het namelijk ook wel gebruiken :)
Ik heb het verkeerd begrepen, je kunt maar 1 wachtwoord saven bij msn messenger, bij Dmsn kun je wel meerdere wachtwoorden opslaan.

Verwijderd

http://g.msn.nl/7MENL_NL/EN/SETUPNT.EXE

die zal het ongetwijfeld ook doen onder 98 als je hem ff uitpakt en de MSI installeerd..

deze heeft wel een dropdown box ;)
Pagina: 1