Toon posts:

[DOM] BenQ Router (ESG-103) password kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er net tot mijn ergernis achter dat ik mijn password van mijn router kwijt ben |:( . Ik had hem opgeschreven maar die heb ik blijkbaar in de tussentijd een keer veranderd.

Nu is mijn vraag, kan ik op de een of andere manier mijn wachtwoord resetten?

Ik heb al de reset knap meer dan 10 seconden ingehouden maar dit werkt niet :( .

Verwijderd

Topicstarter
Boekje heb ik al doorgelezen, niks over gevonden :( . Ook op de site van BenQ niks. Ik heb al een mailtje gestuurd naar BenQ, maar ik heb nog niks terug

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

vaak moet je 'm uit zetten, knopje indrukken, aanzetten, en 't knopje een seconde of 20 a 30 vasthouden. Ik garandeer niets, natuurlijk ;)

Zit d'r desnoods niet gewoon een klein batterijtje in zoals je ook in computers vindt?

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 04-04-2004 14:05 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
resetten inhouden en daarna aanzetten werkt niet :(. Ik heb de router inmiddels aan mijn com-poort van mijn laptop hangen. Iemand enig idee hoe ik van daaruit mijn password (of alles) kan clearen?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Sorry maar je kan echt nergens vinden hoe je het password/instellingen moet clearen?

Verwijderd

Als ik even google vind ik dit:

just load an empty file called Load_Default.upg into a Benq router with tftp and that's it. This resets the router to factory default settings.
Command line for tftp would look like this:
tftp -i 192.168.1.1 put Load_Default.upg
assuming that router's IP aadress is 192.168.1.1. tftp also comes along with MS Windows.

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt Fodder :).
Het werkt, maar waar heb je dat dan gevonden??

Verwijderd

www.google.com gezocht op: BenQ "ESG-103" "Factory defaults"

Presies 1 link naar een forum dat niet meer werkt maar Google heeft de pagina nog wel in de cache zitten (google.com niet google.nl)
Pagina: 1