Toon posts:

Disk Doctor werkt nog steeds niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat bepaalde personen nog steeds denken dat het antwoord op mijn vraag in de FAQ staat zal ik het probleem met de schijfruimte maar achterwege laten (ook al helpen de oplossingen NIET, wanneer hebben mensen eens door dat als je een mogelijke oplossing geeft, dit niet noodzakelijk de goeie oplossing is? |:( ).
Ik zit nu nog steeds met het probleem dat Norton Disk Doctor niet werkt en een melding geeft dat een of ander programma exclusieve toegang heeft.

Wie kan mij nu echt helpen?

wederom m.v.g.
Marcel

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-03 12:04

ericding

Altijd de eerste.

Ik lees dit topic zonder je eerdere topic te kennen. En ik vind het niet helemaal duidelijk... Zou je je probleem iets duidelijker kunnen omschrijven? Dat verhoogt wellicht ook de kans op een oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat (en zit nog steeds) met het probleem dat ik na het maken van een dvd en het branden ervan de dvd wel kan verwijderen van de harde schijf, maar niet altijd de schijfruimte terug krijg. Dit is het eerste deel van het probleem.
Het tweede probleem is dat ik als ik Norton Disk Doctor start, er een melding komt dat NDD de HD niet kan benaderen, omdat een of ander programma exclusief toegang heeft tot de HD. Ik heb al geprobeerd om alle niet noodzakelijke programma's af te sluiten, maar dan nog steeds werkt NDD niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 13:34 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 13:33:
Ik zat (en zit nog steeds) met het probleem dat ik na het maken van een dvd en het branden ervan de dvd wel kan verwijderen van de harde schijf, maar niet altijd de schijfruimte terug krijg. Dit is het eerste deel van het probleem.
Het tweede probleem is dat ik als ik Norton Disk Doctor start, er een melding komt dat NDD de HD niet kan benaderen, omdat een of ander programma exclusief toegang heeft tot de HD. Ik heb al geprobeerd om alle niet noodzakelijke programma's af te sluiten, maar dan nog steeds werkt NDD niet.
je probeert toch niet de MS-dos versie van ndd te starten :?

die werkt uiteraard niet windows

A wise man's life is based around fuck you

• deejee007
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05-2024

deejee007

Ubuntu fan

Mijn oplossing: disc doctor eraf. Wat heeft dat programma nou voor extra functies die al niet in windhoos xp zitten ??

Installeer een keer per jaar windhoos opnieuw. Ben je zeker van alle achtergebleven zooi af.

Misschien kan iemand me overtuigen van het nut van Norton disc doctor ??

Niels en Lieke in the house

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03 19:55
En wat betreft je tweede probleem van je harde schijf ruimte die je kwijt bent. Als je Norton gebruikt dan heb je ook een Norton Protected Recycle Bin die een behoorlijk stuk van je harddisk kan gebruiken en ruimte laat "verdwijnen".

Meer over mysterieuze missende schijfruimte had je hier kunnen vinden (Google)

http://www.experts-exchange.com/Storage/Q_20632863.html

[ Voor 4% gewijzigd door __fred__ op 04-04-2004 13:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle adviezen. Het probleem met de HD ruimte is bijna opgelost (met windows ben je zo en zo altijd wel wat ruimte "kwijt"). Het probleem met NDD is echter nog steeds niet opgelost. Via de link die boven gegeven was ben ik er wel achter gekomen dat NDD zo goed als niet werkt als je maar 1 partitie hebt onder XP, maar het vreemde is dat NDD hiervoor perfect werkte en er "opeens" mee gestopt is.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 14:12 ]

Pagina: 1