Toon posts:

[2003] Tijdens install kan EULA niet gevonden worden*

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het proberen Windows 2003 te installeren.

Ik krijg te maken met de volgende problemen:
Als ik probeer te installeren vanuit de eerder geïnstalleerde Windows versie,
gaat alles goed totdat ik opnieuw moet opstarten; je krijgt dan dat blauwe scherm, op een gegeven moment moet ik dan die overeenkomst accepteren, maar Setup kan de overeenkomst niet vinden.

Op een PC (andere computer) werkt alles vlekkeloos, maar dan laat ik de CD-Rom automatisch opstarten.
Dit is bij de toekomstige Server niet mogelijk, ik heb al vanalles geprobeerd, de Boot sequency staat goed, enz., maar het werkt niet.

Ik werk met een HP Vectra, een oude al, een 233 Mhz. met 160 MB RAM...

Is er iemand die mij in de goede richting kan helpen?

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:54
dat had ik ook, ik dacht dat het opgelost was door ergens tijdens de installatie aan te geven alle data naar hdd te kopieren

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 23:15
Je wil dat oude bakje voorzien van Windows 2003? Heb je al eens naar de minimum vereisten van 2003 gekeken?

IUk heb zelf enige tijd een Windows 2003 server laten draaien op een 800Mhz machine met 128 MB werkgeheugen... geloof mij: daar wil je niet mee werken... en op die odue bak van jouw kun je wel een kan sterke koffie per muisklik nemen om niet in slaap te vallen.

Verwijderd

Topicstarter
Hij trekt het wel, en ik weet dat het langzaam gaat, maar dat vind ik niet zo erg, hij zit precies op het minimum.

Een vriend van mij draait het daar ook mee, maar die heeft het niet zelf geïnstalleerd...

• PeterB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-04-2025
Beetje zonde van het geld voor je 2003 licentie om dat op zo'n krakkemikkig bakje te draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen al geprobeerd de hd tijdelijk in een andere pc te duwen, en na installatie terug te zetten.

Na het terugzetten krijg ik echter een blauw scherm met een waarschuwing dat er waarschijnlijk een virus aanwezig is, en start de pc na 2 sec automatisch opnieuw op; na deze procedure 25x te hebben bekeken, heb ik m weer afgezet...

Nog steeds niemand met de gouden tip?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit zodat de titel je vraag iets beter omschrijft :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 13:35:
Ik heb ondertussen al geprobeerd de hd tijdelijk in een andere pc te duwen, en na installatie terug te zetten.

Na het terugzetten krijg ik echter een blauw scherm met een waarschuwing dat er waarschijnlijk een virus aanwezig is, en start de pc na 2 sec automatisch opnieuw op; na deze procedure 25x te hebben bekeken, heb ik m weer afgezet...

Nog steeds niemand met de gouden tip?
staat in de bios zekers 'boot sector protection oid' aan

in oude pc's was dit vaak het geval

windows 2003 met 160mb op zon oude doos... :?

A wise man's life is based around fuck you

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Niet instaleren op die andere bak maar de instalatie bestanden overzetten....

Veel plezier met opstarten trouwens als je AD e.d hebt draaien, ffies rebooten zit er niet in, kan ongeveer 15 minuten duren :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bedankt, maar jij weet ook niet hoe dit op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekeken, maar 'boot sector protection oid' stond niet aan;
Ik ga nu even proberen met de installatiebestanden overzetten,
maar andere ideeën zijn welkom!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

luke.n2 - als je zelf het laatste bericht hebt geplaatst (of als je gewoon niets toe te voegen hebt :P ) - zou je dan je laatste bericht willen bewerken?

Het kicken van je topic zie ik liever niet binnen 24 uur :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het is me gelukt,
vraag me niet hoe, maar toch...

Bedankt voor jullie antwoorden.
Pagina: 1