sitecom wl 012 op mandrake 10

Pagina: 1
Acties:

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
al veel over gelezen, hier en op andere fora, de prism2 drivers van de site van sitecom gehaald evenals de howto maar nog steeds wil het niet lukken...
Volgensmij moet het ook met de configtools van mandrake zelf lukken omdat de usb en de prism2 drivers al in de kernel zitten maar omdat dat niet lukte heb k het toch maar via de howto gedaan. Zonder enig succes. De kernel is trouwens 2.6.3-4mdk

dit is wat k gedaan heb met de howto en waar het misgaat:
De hele ./Configure kom k gewoon door zonder fouten, maar daarna bij make all install gaat het mis... hij komt met een hele lijst parse errors en als laatste met foutnummers 1 en 2

weet iemand hoe het verder moet? of moet k toch maar gaan kijken voor een andere (mischien pci) wlan kaart?

Insert vies grapje hier

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

de drivers voor prism2 kaartjes zitten gewoon in de 2.6.3 kernel, [n]modprobe orinoco_pci[/b] of een andere orinoco-variant..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waarom compile je niet vanaf een vanilla kernel :?

[ Voor 1% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 04-04-2004 13:55 . Reden: 2.6.5 --> 2.6.3 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
hoe compile ik dan van een vanilla kernel? k heb wel de source van de 2.6.3-4mdk kernel en daarmee de drivers geprobeert te installeren...

maar in mandrake moet het toch ook vast wel met zo'n blije wizard kunnen?

[ Voor 78% gewijzigd door Blerp op 04-04-2004 14:05 ]

Insert vies grapje hier

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Joh, die drivers zitten er al standaard bij, zelf compileren is zinloos, of je moet een bepaalde patch hebben (voor bijv. EAP/TTLS)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
ik probeerde het juist door te compileren omdat het me met drakconfig e.d. niet lukte...
als ik in het mandrake configuratiecentrum naar netwerk & internet ga en daar een nieuwe draadloze verbinding maak. Manual choice (enige optie), prism2_usb als driver en automatisch de instellingen laat bespeuren, begint de wizard gewoon weer bij het begin bij manual choice... Dit kun je uren lang herhalen en er wordt niets toegevoegd.

Insert vies grapje hier

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Rubberenkip schreef op 04 april 2004 @ 14:25:
Dit kun je uren lang herhalen en er wordt niets toegevoegd.
Wat zegt
code:
1
cat /etc/modules
?

offtopic:
* Geen ervaring met Mandrake heeft

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
Wat zegt
code:
1
cat /etc/modules
?
alleen scsi_hostadapter
offtopic:
* Geen ervaring met Mandrake heeft
zelf nog niet zo veel ervaring met linux in t algemeen ;) maar leer wel snel

Insert vies grapje hier

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:32
dit probleem heb ik ook maar dan met gentoo,ben hier en op het gentooforum begonnen met een topic:
http://forums.gentoo.org/...d3eb6b8d669c0a4d2c6c57f8e

ik ga het nu proberen met die wrapper: http://www.tomshardware.com/howto/20040329/win_linux-04.html

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Omdat je dan alle patches van Mandrake kwijtbent, en je maar moet afwachten wat dan nog werkt.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Pagina: 1