Toon posts:

Welke setje nou het best te nemen, WLAN??

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij zijn van plan om over te stappen op een draadloos netwerk. Alleen hier heb ik dus totaal geen verstand van, qua merken. Wij hebben hier twee pc's, de ene op de begane grond, ongeveer 5 meter van de modem. De ander staat op de eerste verdieping ook op ongeveer 5 meter van de modem. Nu dus nog verbonden dmv router en draden.

Ik heb begrepen om over te stappen dat we twee draadloze netwerkkaarten moeten aanschaffen en een draadloze router (vertel het me als ik het verkeerd heb :) ). WE willen graag een 54 mbit verbinding en een optie voor dmz host. Maar wat is nou het beste merk om te nemen.

Misschien een idee om een soort overzicht te maken van draadloze apparaten en dit eventueel in de faq te plaatsen.

alvast heel erg bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 12:27 ]

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
denk dat het niet zo slim is om een rijtje met beste in de faq te zetten, omdat iedereen zijn eigen ervaringen er mee heeft en niet echt een beter is.

zoek anders eens naar ervaringen met draadloze netwerken in dit forum, zul vast genoeg vinden.

Succes

Verwijderd

Zoals promo-1 zegt is dat nogal persoonlijk. Er wordt tegenwoordig echt geen rommel meer gemaakt en welk merk je precies neemt is afhankelijk van welke opties je wilt en hoeveel je uitgeeft.

Hier op het forum en met Google zijn zat ervaringen te vinden met bepaalde merken :)

Dit topic is gesloten.