Need for speed 2

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 23:28
Hallo,

Ik heb bijna alle need for speed's in mijn bezit, alleen ik mis nfs 1 en nfs 2 nog. Je denkt misschien wat ik ernog mee moet, nouw wel leuk om te spelen op een oude p200.
Nfs 1 ben ik inmiddels aan het downloaden, graag zou ik nfs 2 ook willen hebben.
Alleen die is nergens te vinden, weet iemand waar ik nfs 2 kan vinden, of heeft iemand um in ut bezit......
Heb al op google, en verschillende p2p netwerken gezocht alleen niet te vinden.
P.s. tis toch wel toegestaan om zo'n oude game te requesten, is dacht ik al abbondon ware ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die games staan gewoon nog onder copyright denk ik... en als je ze echt wil verzamelen dan zouk je ze toch uit de buget bak ofzo.

[edit]
http://www.nl.bol.com/is-...Yn-AE8yzmv0C9LTat78k0Tt8=

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kijk eens op marktplaats ofzo?

Het vragen om download adressen is altijd tegen de regels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg
Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast.

Maar wat moet ik dan wel doen als ik 't niet zeker weet?

Da's een goede vraag. Het antwoord is er ook al: Lees deze mededeling even goed door.
Check uw mail straks :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.