Toon posts:

Nec ND1300A: van dvd+r naar dvd-r

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nec ND1300A brander en nou wil ik graag een dvd branden. Het is de bedoeling dat ik dan een dvd+r naar een dvd-r brand dat is toch mogelijk?
Ik heb echter al verschillende dingen geprobeerd en met verschillende programma's maar zonder het juiste resultaat dat ik graag wil hebben. Weet iemand hoe je dit het beste kan doen, want ik heb dit namelijk nog nooit geprobeerd (sterker nog ik heb eigenlijk nog nooit een dvd-r gebrand. alleen maar +r). Dus het is eigenlijk van zelf sprekend dat het bij mij fout gaat ;)

Oh ja bijna vergeten. Ik heb ook al gezocht of ik er een topic over kon vinden, maar die heb ik niet gevonden of ik heb er overheen gelezen. Als dat he geval is sorry dan moet ik de volgende keer beter kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 11:23 ]

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
het makkelijkste is om gewoon dvdshrink te gebruiken om de dvd die je wilt branden op de harde schijf te plaatsen en daarna met bv nero ee dvd te maken waar je het op wilt hebben
of het dan dvd + of - is maakt niks uit,

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet. Iedere keer als ik het op een dvd-r wil zetten dan zegt hij dat het branden is mislukt. Als ik het naar een dvd+r wil branden gaat het wel goed. Ik hoop dat iemand mij als nog kan helpen met het probleem

Verwijderd

ander merk dvd-r al geprobeerd

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 15:29:
Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet. Iedere keer als ik het op een dvd-r wil zetten dan zegt hij dat het branden is mislukt. Als ik het naar een dvd+r wil branden gaat het wel goed. Ik hoop dat iemand mij als nog kan helpen met het probleem
Check even of de NEC1300a die dvd-r wel slikt ;) Anders even firmware updaten.

Verwijderd

Nec 1300a Ondersteunt dvd-r. het is de uitgebreide versie van de Nec 1100. Gebruik je toevallig Nashua dvdtjes? Dit is HET merk wat zover ik weet niet compatible is met de nec1300

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat het het merk is, maar ik betwijfel het wel een beetje, want volgens mij heeft het merk niks te maken met als je het branden simuleert toch?
En dat gaat dus ook goed fout. Maar als het aan het merk ligt. Kan iemand me dan vertellen welk merk wel goed is voor mijn brander?

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

Illusion

(the art of)

http://www.nec.co.uk/DVD_RW_ND1300.aspx
rechtsonder staat de supported media list

ik heb zelf nu een spindle van Sentinel, werkt prima

[ Voor 57% gewijzigd door Illusion op 14-04-2004 17:56 ]

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Pagina: 1