Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Als ik mijn mp3-speler inplug, loopt Windows XP vast!

Pagina: 1
Acties:

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben een bezitter van de mp3-speler mp3-313 van aiptek. Ik heb nu net een nieuwe pc (die van de Aldi) maar als ik de mp3-speler inplug dan loopt Windows XP én de mp3-speler vast.

Ik heb al een beetje rond gezocht en de tips opgevolgd van de aiptek site, maar dat hielp niks. Ook heb ik software opnieuw geinstalleerd e.d. en de mp3-speler op een andere pc geformateerd. Weet iemand wat hier aan de hand is?

Mijn vorige pc had Win98, maar daar liep hij nooit vast.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:43

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Misschien een probleempje tussen de USB controller op je mobo en in de MP3-speler.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:01

UTM

Kijk eens of er IRQ conflicten zijn. Dit kan verklaren waarom je computer dan vast loopt

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je toevallig een usb-hub ertussen? zoja, probeer hem eens rechtstreeks op de usb poort. eventueel proberen op de usb-poorten aan de achterkant van de pc. volgens mij gebruikt aldi een interne usb-hub voor zijn front-panel poorten.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Jckx
  • Niet online
Ik heb hem ook al eens direct op een usb-aansluting op het moederbord aangesloten, maar daar precies hetzelfde. Wat moet ik met dat IRQ doen? Weet niet pcies wat het is enzo, uitleg graag? :?

• Jckx
  • Niet online
In mijn Apparaatbeheer kan ik niet duidelijk mijn mp3-speler vinden. Wat kan ik dan doen om die IRQ te veranderen?

De volgende fout komt er te staan als ik de mp3 speler inplug:

IRQ is not less or equal (of zoiets)

Wat moet ik nu doen? Pls, someone reageer, want ik kan nu niks met mijn mp3-speler en ik moet toch wat te doen hebben alsik mijn krantenwijk doe :P

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Nou kijk, als je nou de échte foutmelding geeft in plaats van "Of zoiets", dan kan iemand er misschien iets mee :P Waar denk je dat die foutmeldingen voor zijn? Als ze alleen maar waren om te vertellen dat er íets fout is, kon er wel gewoon "FOUT" staan :P

• Jckx
  • Niet online
Mijn excuses.

Als ik de mp3speler inplug komt er een blauw scherm voor met witte letters.
Er staat het volgende:

Foutmelding: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Technische informatie: *** STOP: 0x0000000A (0x00000016, 0x0000001C, 0x00000000, 0x804FCEB3)

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
0x0000000A IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Ook deze STOP foutmelding lijkt voornamelijk door verkeerde of foutieve drivers gegenereerd te worden, net als STOP 0x000000D1. Kijk ook daar even voor tips dus.

Veel recents is er over deze STOP foutmelding niet te vinden in de MS Knowledge Base:

hier
en
hier

Heb ik van deze site van GOT.

[ Voor 14% gewijzigd door ronaldinho op 10-04-2004 12:49 ]

Pagina: 1