Ik kreeg vannacht de volgende mail binnen:
Bij deze zal ik mijn adres weer op niet-zichtbaar zetten in mijn profiel.
Blijkbaar is het dus niet afdoende om de adressen in een .png te plaatsen.
Mischien iets voor tweakers om naar te kijken.
* TD-er krijgt al ontzettend veel spam, maar het meest irritante zijn die spammails die door spamassassin heen komen.
Blijkbaar heeft die persoon alle DVD-verkopende winkels in de shopsurvey afgelopen en van elke user die daar een survey heeft gepost eruit gefilterd en door een OCR pakket heen gehaald, om de adressen te verkrijgen.Date: Sun, 4 Apr 2004 04:43:36 +0200
From: Chris <support@xxxxxxxxx.nl>
To: <Undisclosed-Recipient:;>
Subject: dvd aanbod
Parts/Attachments:
1 OK ~25 lines Text
2 Shown ~58 lines Text
----------------------------------------
Ik zag je survey op tweakers. Tevens verkoop ik ook dvd+r en dvd-r. Dus vandaar mijn aanbod aan u.
Zie hieronder de producten en prijzen.
In het aanbod zit :
Platinum DVD+R 8 Speed. Spindel van 25 stuks voor 29,99 euro.
Prodye video gold DVD-R 4 speed. Spindel van 25 stuks voor 24,99 euro.
Dvd enkel hoesjes verpakt per 100 stuks in doos. 100 stuks voor 24,99 euro.
3 op voorraad: Platinum DVD+RW 4 speed per stuk 3 euro.
1 op voorraad: Platinum CD-R op spindel van 100 stuks 700 mb 52 speed voor 50 euro.
Wees er snel bij, want als u snel besteld kunt u binnen 2 werkdagen de goederen in huis hebben.
Zodra de voorraad op is wordt u op de hoogte gesteld en kunt u uw spullen verwachten binnen de aangegeven datum.
Ik ben te bereiken op bovenstaand emailadres voor vragen, tevens ook telefonisch na emailcontact. Bestellingen kunnen per email. De goederen kunt u aan huis
afhalen of per post ontvangen!
Vriendelijke groet,
Chris
Bij deze zal ik mijn adres weer op niet-zichtbaar zetten in mijn profiel.
Blijkbaar is het dus niet afdoende om de adressen in een .png te plaatsen.
Mischien iets voor tweakers om naar te kijken.
* TD-er krijgt al ontzettend veel spam, maar het meest irritante zijn die spammails die door spamassassin heen komen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)